۰
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۴

کاش رئیس جمهور در مجلس می‌ماند

رئیس مجلس ورای اسلامی پس از خروج رئیس جمهور از جلسه امروز مجلس گفت: ای کاش آقای احمدی نژاد در مجلس می نشستند و سخنان نمایندگان را استماع می کردند تا تعامل بهتری شکل گیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی پس از اتمام سخنرانی رئیس جمهور در صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس، گفت: ای کاش آقای احمدی نژاد در مجلس می نشستند و سخنان نمایندگان را استماع می کردند تا تعامل بهتری شکل گیرد.
وی افزود: این فکر و ایده رئیس جمهور که به مجلس آمدند و صحبت هایی را برای اصلاح امور مطرح کردند پسندیده است ، نفس این کار درست است و صحبت هایی را هم در همکاری و تعامل بین دولت و مجلس مطرح کرد حرف درستی است و رویکرد مجلس نیز همینگونه است.
رئیس مجلس با تاکید بر اینکه مبنای رویکرد تعامل و همکاری این است که کارها به قاعده و کارشناسی انجام شود، گفت: اگر کارها بر اصول علمی باشد هیچ نزاعی پیش نمی آید.
وی با بیان اینکه دغدغه مجلس نیز اصلاح امور است، گفت: نمایندگان بیشترین ارتباط مردمی را دارند و از نزدیک با مشکلات و دغدغه آنها آشنا هستند. لذا وقتی نمایندگان مشکلات مردم را می بینند باید از وزرا پاسخ بخواهند وگرنه هیچ نزاعی میان ما وجود ندارد.
لاریجانی صیانت از حقوق مردم را مهمترین وظیفه مجلس دانست و گفت: مجلس یک ظرفیت مردمی و چشم بینای جامعه است لذا اگر جایی خلاف قانون انجام می گیرد و یا کارها به سامان نیست نمایندگان تذکر می دهند و وزرا نیز باید پاسخگو باشند.
کد مطلب: 19847
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *