۰
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۵

خسارت ۵۷۰ میلیاردی طوفان مونسون به بلوچستان

طوفان و باران به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان خسارت ۵۷۰ میلیاردی وارد کرد.
خسارت ۵۷۰ میلیاردی طوفان مونسون به بلوچستان
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از فارس،مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه طوفان و بارندگی شدید در ماه‌های خرداد و تیرماه امسال ۵۷۸ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف این استان خسارت وارد کرده است.

مجید محبی اظهار کرد: بر اساس برآوردهای اولیه طوفان و بارندگی شدید در ماه‌های خرداد و تیرماه امسال ۵۷۸ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف این استان خسارت وارد کرده است.

 

وی فزود: عمده خسارت‌های وارده این مدت با ۵۶۱ میلیارد تومان به حوزه زیرساخت‌های زیربنایی نظیر راه و تاسیسات آب و برق بوده است.این مسئول تاکید کرد: پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت‌های وارده در سیستان و بلوچستان توسط ستاد بحران انجام شده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌های شدید در جنوب استان تحت تاثیر پدیده مونسون و طوفان در شمال استان همچنان احتمال خسارت محتمل است.وی خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و موقعیت خاص جغرافیایی همواره با بحران‌های طبیعی روبروست که سیل، خشکسالی و توفان‌های سهمگین ۱۲۰ کیلومتری بطور همزمان از بحران‌های این استان است.

محبی گفت: بروز بارندگی شدید و جاری شدن روان آب در روزهای اخیر، علاوه بر بسته شدن ۴۲ راه روستایی محدوده رودخانه کاجو قصرقند محورهای فرعی و روستایی مهرستان- ایرانشهر، اسپکه- فنوج و پشامگ - مورتان را نیز بست.

کد مطلب: 200286
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *