۰
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۴

گرمای شدید در راه این استان

امروز و فردا وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خوزستان در برخی ساعات متوسط با احتمال وقوع گرد و غبار و از روز پنجشنبه وزش بادها در این مناطق متوسط و گاهی نسبتا شدید با احتمال برخاستن گرد و خاک موقتی و محلی پیش‌بینی می‌شود.
گرمای شدید در راه این استان
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا،مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در برخی از مناطق استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، فردا احتمال وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در برخی از مناطق جنوبی و مرکزی و غربی وجود دارد.

 

وی افزود: امروز و فردا وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خوزستان در برخی ساعات متوسط با احتمال وقوع گرد و غبار و از روز پنجشنبه وزش بادها در این مناطق متوسط و گاهی نسبتا شدید با احتمال برخاستن گرد و خاک موقتی و محلی پیش‌بینی می‌شود.سبزه‌زاری بیان کرد: از روز جمعه روند کاهش دو تا چهار درجه‌ای دما در سطح استان خوزستان مورد انتظار است. از اواخر وقت امروز نیز شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۵۰.۱ و ایذه با ۱۹.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۹.۴ و ۴۷.۳ درجه سانتیگراد در نوسان است.

کد مطلب: 202700
برچسب ها: هواشناسی خوزستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *