۰
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۸

کلهر:دستاوردهای دولت نهم و دهم منعکس شود

مشاور سابق رییس جمهور، رشد نجومی ایران اسلامی را برای بسیاری از کشورهای دنیا خطرساز بیان کرد و گفت: بسیاری از کشورهای قدرتمند از پیشرفت انقلاب اسلامی ایران هراس دارند
ایسنا: مهدی کلهر در گردهمایی شورای روابط عمومی‌های استان گیلان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، به بیان رسالت و وظایف اصلی دستگاه‌ها در تبیین دستاوردهای دولت نهم و دهم اشاره و اظهار کرد: انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته در توسعه استراتژیک استان، از اصلی‌ترین رسالت‌های روابط عمومی هاست.
وی خادم ملت و خدمتگذار مردم بودن را امری مهم دانست و افزود: افتخارات و اقدامات انجام شده باید برای نسل حاضر بازگو شود تا با ایجاد نشاط ملی مقدمه کارهای سازندگی بعدی ایجاد شود.
مشاور سابق رییس جمهور، رشد نجومی ایران اسلامی را برای بسیاری از کشورهای دنیا خطرساز بیان کرد و افزود: بسیاری از کشورهای قدرتمند از پیشرفت انقلاب اسلامی ایران هراس دارند.
کلهر ادامه داد: هر پروژه‌ای برای این‌که به توفیقی تبدیل شود باید عاملین و ناظرین آنها به مردم معرفی تا حاصل کار در روحیه نسل حاضر و نسل های بعد اثر مثبت بگذارد.
وی با تاکید بر این‌که ارزش‌ها و سوابق استان باید مورد توجه همه مدیران باشد، تصریح کرد: این کار موجب ایجاد روح نشاط و امید به آینده در اعضای جامعه می شود.
وی با بیان این‌که گیلان جزو استان‌های موفق کشور است، افزود: از این‌رو مورد آماج توطئه ها و دسیسه های دشمن قرار دارد و تنها برون رفت و موفقیت در برابر این دشمنی ها بیداری، بصیرت و هوشیاری است.
کلهر بیان‌کرد: روابط عمومی‌ها باید کاری کنند که نسل‌های بعدی متوجه شوند که چطور و از چه طریق اکنون به این مرحله از کار رسیده‌ایم تا فکر نکنند که از ابتدا همه چیز عالی بوده است.
وی توجه به شان ساخت و تولید را مهم برشمرد و افزود: روابط عمومی ها باید به گونه‌ای که قابل درک و فهم مردم است در خصوص پروژه ها اطلاع رسانی کنند.
مشاور سابق رییس جمهور، در ادامه با بیان این‌که شرایط کنونی قابل قیاس با ۴۰ سال پیش نیست، اذعان کرد: ایران اسلامی در عرصه علم، فناوری، اقتصاد و فرهنگ در دنیا مطرح است و این افتخار موجب دشمنی دشمنان با این کشور شده است.
کلهر استان گیلان را در انتشار جراید و نشریات در کشور سرآمد توصیف کرد و یادآور شد: رسانه‌ها در ارتقای فرهنگ عمومی تاثیرگذار هستند.
وی به ساخت پروژه راه آهن قزوین - رشت اشاره کرد و افزود: جهش ۱۰ برابری رشد سیاسی، اقتصادی، آموزشی و علمی با افتتاح این راه آهن برای استان حاصل می شود.
کد مطلب: 20415
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *