۰
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

درخواست طالبان از جامعه جهانی درباره فلسطین

 در بیانیه وزارت خارجه طالبان آمده است: امارت اسلامی هر نوع دفاع و مقاومت مردم فلسطین برای آزادی سرزمین و مقدسات خویش را حق مشروع آنها می‌داند.
درخواست طالبان از جامعه جهانی درباره فلسطین

به گزارش مردم سالاری آنلاین، وزارت خارجه طالبان در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» تصریح کرد هر نوع دفاع و مقاومت مردم فلسطین برای آزادی سرزمین‌شان حق مشروع آنها است.

 وزارت خارجه طالبان در بیانیه‌ای در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» تصریح کرد: بروز چنین حوادث ناشی از پایمال نمودن حق ملت مظلوم فلسطین توسط صهیونیست‌های اسرائیلی و توهین و بی احترامی مکرر به اماکن مقدسه مسلمانان است.

بیانیه می‌افزاید: امارت اسلامی هر نوع دفاع و مقاومت مردم فلسطین برای آزادی سرزمین و مقدسات خویش را حق مشروع آنها می‌داند.

در ادامه اطلاعیه آمده است: امارت اسلامی افغانستان از حق مشروع، تاریخی و قانونی مردم فلسطین برای داشتن یک کشور مستقل در سرزمین تاریخی فلسطینی‌ها اعلام حمایت می‌نماید و از کشورهای اسلامی، سازمان همکاری اسلامی، جامعه جهانی و بخصوص کشورهای تأثیرگذار در منطقه می‌خواهد تا جلوی خشونت نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در برابر مردم بی‌گناه فلسطین گرفته و برای حل قضیه فلسطین بر مبنای اعطای حقوق مشروع فلسطینی‌ها دست به کار شوند.

کد مطلب: 204200
برچسب ها: طالبان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *