۰
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

بالن‌های تبلیغاتی شهرداری تهران جمع‌آوری شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید موضوعات ایمنی را درنظر می‌گرفتند، گفت: تمام بالن‌های تبلیغاتی در نقاط محصور غیرقابل دسترسی بود ولی بخاطر حادثه هفته قبل، بلافاصله تمام آنها جمع آوری شد.
بالن‌های تبلیغاتی شهرداری تهران جمع‌آوری شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید موضوعات ایمنی را درنظر می‌گرفتند، گفت: تمام بالن‌های تبلیغاتی در نقاط محصور غیرقابل دسترسی بود ولی بخاطر حادثه هفته قبل، بلافاصله تمام آنها جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا نادعلی شهرستانکی روز یکشنبه در حاشیه یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری تهران ابن دوره نسبت به همه ادوار گذشته این حجم از تولید و اثرگذاری را نداشته و میزان تولید و تنوع تولیدات آن بسیار بیشتر است.

وی ادامه داد: وقتی حجم کار بالا برود طبعا ایراد و اشکالی هم وجود دارد و نمی‌توان در کار اجرایی میزان اشتباه را به صفر رساند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برنامه شعرشهر باید گفت که این کار در کنار دیگر اقدامات تبلیغاتی انجام شد.

وی افزود: با وجود تحرکات بسیار مردم نسبت به اتفاقات غزه و اینکه همه با احساسات برانگیخته این ظلم اسراییل را محکوم کردند ولی در عین حال فوت کارگردان سینما را به شکل بد داشتیم و سازمان نوسازی به همه این موضوعات در کنار هم پرداخت.

نادعلی شهرستانکی در واکنش به کم‌کاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای مرگ داریوش مهرجویی اظهار کرد: به عنوان رییس کمیته فرهنگی هنری به این موضوعات ورود داشتم، در کنار تالار وحدت، خیابان انقلاب و حافظ تبلیغات گسترده‌ای در واکنش به فوت این کارگردان انجام شد؛ در بهشت زهرا نیز تبلیغاتی داشتند.

وی با اشاره به اینکه سازمان نوسازی ارایه اشعار شعرای مختلف و متنوع را داشت، گفت: در خصوص انتشار اشتباه عکس مرحوم سهراب سپهری آن هم با انتشار عکس بازیگر نقش وی، یک اشتباه معمولی بود البته آن‌چنان هم پرت نبوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: گاهی مواقع ایرادات صرفا بهانه‌گیری بی مورد است و از این موضوع متعجب هستم؛ برای تبلیغات در سازمان نوسازی همه سلایق درنظر گرفته شده است.

نادعلی شهرستانکی یادآور شد: وقتی این سازمان کار می‌کند، نباید اینقدر راحت ایراد گذاشت؛ مثلا عکسی که از فروغ فرخزاد داشته به حجاب آن ایراد گرفتند در حالیکه در دوره‌ای می‌زیسته و شرایط زمان اینطوری بوده ولی با این حال عکس با کلاه از وی گذاشتند.

وی با بیان اینکه ۶ نفر از نوجوانان بخاطر حادثه بالن‌های تبلیغاتی در منطقه ۲۱ آسیب دیدند، ادامه داد: این بالن‌ها در نقاطی که کارگاه عمرانی برقرار بود وجود داشت و کار خلاقانه‌ای بود تا برای مردم بدانند خدمت‌رسانی به آنها در حال انجام است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: جنس گاز این بالن‌ها اشتعال‌پذیر بوده ولی باید ایمنی را در نظر می‌گرفتند؛ البته بچه‌ها از لای فنس‌ها وارد شده و چون گاز آنها کم شده بود، وقتی پایین آمده گازش دچار اشتعال شده و بچه‌ها رو مصدوم می‌کند.

نادعلی شهرستانکی با تاکید بر اینکه باید موضوعات ایمنی را درنظر می‌گرفتند، گفت: تمام بالن‌ها در نقاط محصور غیرقابل دسترسی بود ولی با این حادثه بلافاصله تمام بالن‌ها جمع شده است؛ امروز با خانواده‌های بچه‌ها ملاقات می‌کنیم، هرچند وضعیت عمومی آنها خوب و حالشان رو به بهبود است.

کد مطلب: 205057
برچسب ها: شهرداری تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *