۰
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰

تحریم انگلیس علیه ۴ نفر از سران حماس

دولت انگلیس امروز سه شنبه تحریم‌هایی را علیه ۴ نفر از سران ارشد حماس و ۲ نفر دیگر به بهانه تأمین مالی حماس اعمال کرد.
تحریم انگلیس علیه ۴ نفر از سران حماس
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بر اساس بیانیه صادره از سوی دولت انگلیس، «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه از جمله مقاماتی است که تحت تحریم قرار گرفته است.

این در حالیست که ساعاتی پیش وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را به بهانه‌ های واهی و مضحک علیه مقاومت فلسطین (حماس) وضع کرد.

 

بر اساس اعلام وبگاه وزارت خزانه داری آمریکا، دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) با صدور بیانیه‌ای از وضع تحریم‌هایی علیه چند فرد و شرکت مرتبط با حماس خبر دادبهانه وزارت خزانه داری آمریکا از این اقدام؛ اعمال تحریم‌هایی علیه برخی از افراد مرتبط با حماس و ساز و کارهای تأمین مالی این گروه از ایران ادعا شد!بیانیه صادره از سوی این نهاد آمریکایی اضافه کرد: امروز، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا سومین دور تحریم‌های خود را علیه افراد و نهادهای وابسته به حماس اعمال کرد. این اقدام مقامات کلیدی حماس و مکانیسم‌هایی را که ایران از طریق آنها از حماس و جهاد اسلامی فلسطین (PIJ) را حمایت می‌کند، مشخص کرده است. اقدام امروز با انگلیس هماهنگ شده و با هدف (!) محافظت از سیستم مالی بین المللی در برابر سو استفاده از سوی حماس و توانمندسازان آن انجام شده است!

کد مطلب: 206398
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *