۰
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۹

به زودی دستاوردهای دفاعی در عرصه شناورهای سطحی و پهباد رونمایی می شود

دریادار تنگسیری گفت : به زودی دستاوردهای دفاعی جدیدی در عرصه شناورهای سطحی، زیرسطحی، موشکی و پهباد رونمایی خواهد شد.
به زودی دستاوردهای دفاعی در عرصه شناورهای سطحی و پهباد رونمایی می شود

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا ، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در اجتماع کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در یادمان شهدای عملیات والفجر هشت با اشاره به توانمندی های نیروی دریایی سپاه گفت: امروز با عنایت خداوند و دعای شهدا ، قدم‌های بلند در زمینه ساخت شناور برداشتیم که شناور شهید سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری نمونه‌ای از آنها است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ویژگی‌های منحصر به فرد این شناور را تاب آوری و سرعت آن بر شمرد و ادامه داد : این شناورها به دست متخصصان داخلی ساخته شده که در دنیا بی‌سابقه و بی‌نظیر بوده و سرعت آن ها سه برابر سرعت شناورهای آمریکایی است.

دریادار تنگسیری در حوزه موشک های دریا پایه تاکید کرد: قابلیت موشک‌های نیروهای دریایی سپاه در دنیا بی‌سابقه است و با استفاده از هوش مصنوعی می تواند اهداف خود را تا ۲ هزار کیلومتر به دقت مورد اصابت قرار ‌دهد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: جدیدترین دستاوردها متخصصان این نیرو ساخت ۲ موشک هواپایه برای مقابله با پهپاد و موشک کروز با برد چهار کیلومتر  و ۱۷ کیلومتر است که اکنون به مرحله تولید رسیده است و در آینده رونمایی خواهند شد.

دریادار تنگسیری در پایان گفت : روز به روز به قدرت خود می افزاییم و در ایجاد امنیت و پیشرفت مردم روز و شب نمی‌شناسیم ؛ مردم عزیزمان بدانند که فرزندان این خاک برای کور کردن چشم طمع دشمنان ، تا پای جانشان ایستاده اند .

 متولی یادمان شهدای عملیات والفجر هشت در اروندکنار شهرستان آبادان نیروی دریایی سپاه است که تا پایان سال ۱۴۰۲ هر هفته میزبان حضور دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور در قالب راهیان پیشرفت و راهیان نور دریایی است.
کد مطلب: 206982
برچسب ها: موشکی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *