۰
دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

محور مقاومت در حمله به رژیم صهیونیستی پیش‌دستی کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جریان مقاومت که در ۶ ماه اخیر مطلع شده بود اسرائیل به دنبال حمله به غزه و تغییراتی در منطقه است، با پیش دستی و علم به اینکه بر حزب شیطان غلبه خواهد کرد، طوفان الاقصی را آغاز کرد.
محور مقاومت در حمله به رژیم صهیونیستی پیش‌دستی کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افتتاحیه همایش بین المللی «طوفان الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت زهرا به مقامی دست پیدا کرد که رحمت للعالمین است، این مقام به دلیل محبت پیامبر اکرم (ص) به ایشان بود، تجلی این محبت به امت اسلامی است، پیامبر دغدغه بسیاری برای امت دارد و هر زمان در معراج حضور پیدا کرد درخواست برای امت داشته است. خداوند قریب اتفاق درخواست پیامبر را پذیرفته اما یکبار پیامبر از خدواند درخواست کرد که حساب و کتاب رو جزا برای امت اسلامی برداشته شود که پذیرفته نشد، اما خداوند وعده داد به نحوی پرونده امت اسلام را بررسی می‌کنم که حتی پیامبر نیز متوجه نشود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ابعاد طوفان الاقصی بیان کرد:برای تحلیل طوفان الاقصی باید به قرآن کریم مراجعه کنیم، بر اساس وعده های الهی حزب خدا با کیفیت بالایی پیروز خواهد شد و هیچ زمانی حزب شیطان امکان پیروزی نخواهد داشت.

وی افزود: آمریکا و انگلیس به عنوان دو شیطان بزرگ به دلیل احساس خطر نسبت به اسلام و فضای سیاسی خاورمیانه شرایط را برای ظهور یک رژیم نامشروع فراهم کردند، این اشغال‌گری مورد تایید هیچ انسان آزاده‌ای نیست، مطابق قانون باید در مقابل متجاوز قیام کرد.

فدوی عنوان کرد: حضرت امام راحل در سال ۴۲ نهضت جدیدی را پایه‌گذاری کردند که اساس آن مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و این نهضت با نقطه عطف پیروزی انقلاب اسلامی و همراهی مردم با انقلاب، هم افزایی را به دنبال داشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: بر هر مسلمانی تکلیف است که در کنار مظلوم قرار بگیرد، انقلاب اسلامی بارها از مستضعفین جهان دستگیری کرده و این موضع‌گیری از ابتدای انقلاب ثابت بوده است.

به گفته وی، جبهه مقاومت در نقاط مختلف گسترش پیدا کرده و در سوریه، عراق، یمن نیز گسترش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدامات جنایتکارانه اسرائیل پیش از طوفان الاقصی بیان کرد: در ۶ ماه گذشته دولت نامشروع اسرائیل اقداماتی  را انجام دادند که قابل قبول برای مسلمانان فلسطینی نبود، عبور از خطوط قرمز مردم فلسطین مانند اهانت‌ به مسجد الاقصی و کشتن مردم نمازگزار و حمله ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان به مردم فلسطین باعث شهادت  بیش از ۲۰۰ نفر در ۶ ماه اخیر است.

فدوی با اشاره به پیش دستی محور مقاومت در حمله به رژیم صهیونیستی بیان کرد: جریان مقاومت در شش ماه اخیر مطلع شده بود که اسرائیل به دنبال حمله به غزه و تغییراتی در منطقه است که محور مقاومت با پیش دستی و علم به اینکه بر حزب شیطان غلبه خواهد کرد، طوفان الاقصی را آغاز کرد.

وی ادامه داد: در جریان عملیات فلسطینیان تعداد زیادی از صهیونیست‌ها را اسیر گرفتند و این تصویر از ارتشی که با تصویرسازی رسانه‌ای و مجازی ابهتی پیدا کرده بود به  یک‌بار فروریخت، البته در جنگ ۳۳ روزه این موضوع اتفاق افتاده بود  اما این بار خیلی فرق کرد و فلسطینیان تهاجم کردند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه با اشاره به اینکه دستاوردهای راهبردی این جنگ خیلی بیشتر از تاکتیک‌های دیگر آن است، خاطرنشان کرد: در بین صهیونیست‌ها یک تصویری ایجاد کرده بودند که اینجا امن‌ترین جا برای یهودیان است. یک تحلیلگر اسرائیلی بعد از واقعه ۱۵ مهر گفت یکی چیزی در ذهن‌ها رفت که ایجا جای ماندن نیست. گفته می‌شود حدود یک میلیون نفر از آن مناطق رفته‌اند، چراکه تمام کسانی که در این سرزمین هستند چند تابعیتی هستند و به فکر افتادند از جایی که آمدند به همانجا برگردند، چون امن‌تر است.

فدوی دومین شکست راهبردی اسرائیل را بهم خوردن تصویر مطلوب آنها در اذهان مردم دانست و گفت: ۹۲ درصد مردم دنیا علیه صهیونیست‌ها راهپیمایی اعتراضی برپا کردند. غیر از آن در بین دولتمردان دنیا نیز این تصویر بهم ریخت؛ با اینکه در تلاش بودند پشت صهیونیست‌ها باشند اما تاکنون بیش از ۲۰ کشور به جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کرده‌اند. الان حتی دولت‌ها هم از این روند عبور کردند تا حدی که در دولت آمریکا و انگلیس هم این اعتراضات بروز کرد و دیدیم نمایندگان مجلس و کنگره آنها چه گفتند.بنابراین این اقدام این‌بار اثر راهبردی بر دولت‌ها هم داشته است.

وی ادامه داد: وظیفه یک مسلمان انجام تکلیف است و نتایج بر عهده خداوند است، خداوند همواره وعده پیروزی حزب خدا را داده است و پیروزی بر شیاطین قطعی است.

فدوی با بیان اینکه خبیثان عالم با ما به جنگی رفتند که زنان را در رأس آن قرار دادند و درخصوص امر حجاب شبهه درست کردند، بیان کرد: خداوند دستورات حجاب را در قرآن فرموده و نباید به جنگ با خدا رفت، چون چنین کسی بعداً از خدا خجالت خواهد کشید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در این ۵۰ روز وقایع غزه یک زن بی‌حجاب دیده نشد، ۱۵ هزار شهید که بین آنها بیش از ۶ هزار کودک و ۴ هزار زن شهید شدند و می‌بینید یک بچه‌ی ۱۲ ساله مثل یک عالِم ۵۰ ساله تفسیر قرآن می‌گوید. خداوند هم به خاطر تکلیف‌شان بهترین نتیجه را به آنها نشان‌ می‌دهد.

فدوی بیان کرد: یمنی‌ها هم هواپیمای آمریکا را زدند و هم کشتی آنها را توقیف کردند و هم شهرک‌نشینان صهیونیست را زدند. اما این رژیم نتوانسته در این ۵۰ روز یک تصویر نشان دهند که یک سرباز حماس را اسیر گرفته یا کشته باشد. بعد از آن نیز صحنه‌سازی کردند که مثلا تعدادی از سربازان حماس را اسیر گرفته‌اند. در حالی که مشاهده می‌شود این حجم تانک، خودروی زرهی و تجهیزات صهیونیست‌ها مورد اصابت قرار گرفته؛ این یعنی قواعد قرآنی که خدا مشخص کرده، خدشه‌ناپذیر است.
کد مطلب: 207095
برچسب ها: غزه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *