۰
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰

شاسی بلند جدید کادیلاک، خودروی با ابهت و گران قیمت+عکس

مدل ۲۰۲۶ کادیلاک Vistiq جدیدترین خودرویی است که به صف درحال گسترش خودروهای الکتریکی کادیلاک اضافه می‌شود.
شاسی بلند جدید کادیلاک، خودروی با ابهت و گران قیمت+عکس
به گزارش مردم سالاری آنلاین،از آنجایی که کادیلاک Vistiq را می‌توان یک SUV سه‌ردیفه‌ی خوش‌استایل دانست، نگاه کردن به آن بر چشم‌ها آسان است. به گفته‌ی کادیلاک، این خودرو جایی بین مدل میان‌سایز Lyriq و مدل بزرگ‌تر Escalade IQ قرار می‌گیرد.

درحال حاضر اطلاعاتی از ابعاد Vistiq در دست نیست؛ اما با نگاهی بر اندک اطلاعات منتشر شده و آنچه که در تصاویر می‌بینیم، اندازه‌اش شبیه به SUV میان‌سایز سه‌ردیفه‌ی بنزینی XT6 SUV خواهد بود که طولی برابر ۵۰۴ سانتی‌متر، عرضی برابر ۱۹۶ سانتی‌متر و ارتفاعی برابر ۱۷۷ سانتی‌متر داشت.با قضاوت بر اساس دو تصویری که کادیلاک از Vistiq منتشر کرده است، به لطف بلندی طاق خودرو، فضای کافی برای سرهای سرنشینان سه‌ ردیف وجود خواهد داشت. کناره‌های هموار بدنه‌ی آن نیز دستگیره‌های بیرون جهنده را در خود جای داده‌اند.

علاوه بر این‌که سرتاسر بدنه‌ی خودرو به طور خوش‌سلیقه‌ای با تزئینات براق پوشیده شده است، جلوپنجره‌ی منور و چراغ‌های عقب و جلوی آن نیز درست مانند آن چیزهایی است که در Lyriq و Escalade IQ دیدیم. با نگاهی دقیق‌تر، می‌توان تشخیص داد که چرخ Vistiq، اندازه‌ای ۲۲ اینچی دارد.

پیشرانه‌ی احتمالی Vistiq

Vistiq دیده شده در این تصاویر، نشان 600E4 را روی درِ عقب خود دارد. با اینکه هنوز هیچ جزئیات رسمی از پیشرانه‌ی آن نداریم؛ اما نشان مورد بحث می‌تواند حاکی از استفاده‌ی Vistiq از همان ترکیب دوموتوره‌ی Lyriq 600E4 باشد که مدل‌های چهارچرخ متحرکش، ۵۰۰ اسب‌بخار نیرو و ۶۱۰ نیوتون‌متر گشتاور دارند. تصور می‌کنیم که مدل بزرگ‌تری چون Vistiq حداقل به همان اندازه قدرتمند باشد.

به گزارش ورج، درست مانند دیگر مدل‌ها، کادیلاک Vistiq نیز بر پایه‌ی پلتفرم باتری انعطاف‌پذیر و چندوجهی Ultium شرکت جنرال موتورز است که گفته شده برای انواع و اشکال خودروها مناسب است. به گفته‌ی این خودروساز، Ultium تا ۲۰۰ کیلووات نیرو را پشتیبانی می‌کند که می‌تواند به محدوده‌ی رانندگی حدوداً ۶۴۰ کیلومتری ترجمه شود.انتظار داریم که مدل مورد بحث سال ۲۰۲۵ و به عنوان مدل سال ۲۰۲۶ به بازار عرضه شود. به گفته‌ی کادیلاک، جزئیات بیشتر درباره‌ی مدل Vistiq 2026 مانند امکانات و قیمت خودرو، سال آینده‌ی میلادی منتشر می‌شوند؛ اما احتمالاً قیمت آن بسته به تریم و امکانات انتخابی، بین ۷۰ تا ۹۰ هزار دلار باشد.به عنوان یک SUV سه‌ردیفه، Vistiq با دیگر SUV-های میان‌سایز تا تمام‌سایز بازار مانند تسلا مدل ایکس، Rivian R1S و کیا EV9 رقابت می‌کند. دیگر سه‌ردیفه‌های در راه عبارتند از لوسید گرویتی و ولوو EX90.

کد مطلب: 208142
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *