۰
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۰۴

کسب مدال نقره توسط «نصیر شلال» در وزنه برداری

همزمان با برگزاری مسابقه نهایی در وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی که با پیروزی غرورآفرین ورزشکار کشورمان همراه بود، در قسمت دیگری از مجموعه ورزشی اکسل، وزنه برداران ۱۰۵ کیلوگرم مسابقات خود را در حالی آغاز کردند که «نواب نصیر شلال» به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها حضور داشت.
کسب مدال نقره توسط «نصیر شلال» در وزنه برداری
رقابت های این وزن در حالی آغاز شد که عدم حضور دو وزنه بردار قدرتمند اهل روسیه، سبب شده بود تا شانس سایر ورزشکاران برای کسب مدال در این وزن افزایش پیدا کند.

وزنه بردار ۱۰۵ کیلوگرم کشورمان در حالی برای نخستین بار در حرکت دو ظرب پشت وزنه ۲۲۲ کیلوگرمی قرار گرفت که در حرکت یک ضرب با ثبت وزنه ۱۸۴ کیلوگرمی، رتبه پنجم را از آن خود کرده بود و برای کسب مدال کار سختی در پیش رو داشت.

این در حالی است که ملی پوش کشورمان در مهار این وزنه با دشواری مواجه شد و در نهایت با کسب دو چراغ سفید، داوران رای به پذیرش وزنه زده شده توسط وی دادند تا نصیر شلال موقتا به رتبه دوم این وزن صعود کند.

در ادامه رقابت ها، وزنه برداران کشورهای مختلف یکی پس از دیگری به پشت وزنه های درخواستی آمدند تا عدم موفقیت آنها سبب شود تا مدال برنز ملی پوش کشورمان مهار شود تا دو حرکت باقیمانده نصیر شلال تعیین کننده مرغوبیت مدال وی باشد.

وزنه بردار کشورمان در حرکت دوم موفق شد تا با مهار وزنه ۲۰۷ کیلوگرم، با ثبت مجموع ۴۱۱ کیلوگرم، موقتا به رتبه نخست صعود کرده و شانس خود را برای کسب سومین مدال طلای کاروان ورزشی کشورمان بیشتر کند.
کد مطلب: 2094
مرجع : تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *