۰
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰

ریزش 15 درصدی معاملات بورس

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کاهش یافت.
ریزش 15 درصدی معاملات بورس
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 15 درصد کاهش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 4 هزار و 400 میلیارد تومان کاهش یافت و روز یکشنبه به رقم 4 هزار و 240 میلیارد تومان رسید.

روز دوشنبه نیز ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 238 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به 3 هزار و 442 میلیارد تومان کاهش یافت.روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد 11 درصد رشد کرد و به 3 هزار و 830 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 30 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 759 میلیاردی هفته پیشین، افت 15 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد سمگا بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای فولاد، کرومیت، خگستر و ثجنوب در رتبه‌های بعدی بودند. 

نماد سمگا بیشترین حجم معاملات را نیز داشت و نمادهای شستا، شگستر، خودرو و کرازی در رده‌های بعدی قرار داشتند. روز یکشنبه نیز ثاخت، کرومیت، ثمسکن، وپاسار و ثجنوب در صدر جدول ارزش معاملات و شستا صاحب بیشترین حجم معامله بازار بود. پس از شستا، خودرو، وپاسار، ثاخت و ثبهساز قرار گرفتند. 

روز دوشنبه نماد معاملاتی ثتران در صدر جدول ارزش معاملات بود. پس از ثتران، نمادهای اخابر، فولاد، ثاخت و ثشاهد بیشترین ارزش معاملات و در جدول حجم معاملات شستا در صدر بود و پس از آن، وخارزم، کرمان، سمگا و خساپا قرار داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای ثفارس، فولاد، کنور، کایزد و کمرجان بیشترین ارزش و نمادهای شستا، فاذر، خساپا، کرمان و فولاد بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نماد کساپا بیشترین ارزش و نماد شستا حجم معاملات بازار را داشت. در جدول ارزش معاملات پس از کساپا، نمادهای ثاخت، ثپردیس، خساپا و فنر قرار داشتند. در جدول بیشترین حجم معاملات نیز، نمادهای خساپا، حفارس، وبملت و ثاخت درصدر بودند.

کد مطلب: 211291
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *