۰
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۸

پیش‌بینی آب‌وهوای تهران طی روزهای آینده

آسمان تهران فردا ( ۲۱ بهمن) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۲۲ بهمن) کمی ابری تا نیمه‌ابری است.
پیش‌بینی آب‌وهوای تهران طی روزهای آینده
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان ابری همراه با وزش باد و کاهش کیفیت هوا در مناطق پر تردد شهری و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به‌دلیل استقرار جوی پایدار در مناطق پرتردد و صنعتی، انباشت تدریجی آلاینده‌ها و در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و غبار محلی به‌ویژه در ساعات شب و اوایل صبح مورد انتظار است همچنین طی این مدت روند افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال و فیروزکوه با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۱ بهمن) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۲۲ بهمن) کمی ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعات‌ غبار محلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: 211340
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *