۰
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵

انتخابات تبلور قدرت مردم در تعیین سرنوشت خویش است

وزیر کشور، انتخابات را تبلور قدرت مردم در تعیین سرنوشت خویش توصیف کرد و گفت: همانگونه که امام راحل(ره) فرمودند میزان رأی مردم است که نشان دهنده عمق نظر مردم در نظام جمهوری اسلامی است.
انتخابات تبلور قدرت مردم در تعیین سرنوشت خویش است

به گزارش مردم سالاری آنلاین، احمد وحیدی امروز جمعه، ۲۷ بهمن‌ماه در جمع نمایندگان اقشار مردم اصفهان، اظهار کرد: رأی مردم در نظام اسلامی رأی حقیقی است. حدود ۲ هفته دیگر تا برگزاری انتخابات باقی مانده و مباحث مربوط به انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است،.

وزیر کشور با بیان اینکه امام خمینی(ره) نظامی بر اساس رأی مردم تشکیل دادند، ادامه داد: حتی در طول جنگ هیچ انتخاباتی در ایران عقب نیفتاد و در کمال سلامت و امنیت کامل برگزار شده است.

وحیدی جایگاه مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مجلس شورای اسلامی است که در رأس امور است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات، اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات نعمت است و همه اقشار جامعه دارای یک رأی مساوی هستند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا به دنبال مایوس کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه ۳۳ هزار طرح با اعتبار ۶۶۶ همت افتتاح شده است، تصریح کرد: در این راستا باید نسبت به اطلاع رسانی دستاوردها بیشتر دقت کرد و این موضوع از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وحیدی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های تولیدی حضور فعالی دارد. امروز مایوس کردن مردم، بدترین گناه این است.

وی تصریح کرد: به حول الهی و با تلاش‌های مسئولان و پیگیری شخص رئیس جمهور، در حوزه‌های مختلف با همت مردم دستاوردهای خوبی رخ داده است.

وزیر کشور همگان را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد و گفت: بزرگ‌ترین جهاد در این ایام، حضور در انتخابات است، زیرا این حضور دشمن شکن است.

کد مطلب: 211739
برچسب ها: وزیر کشور
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *