۰
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰

رئیس پلیس راهور: هدف از افزایش نرخ جریمۀ رانندگی این است که دیگر شاهد تخلفات نباشیم وگرنه قصد درآمدزایی مطرح نیست

​​​​​​​ رییس پلیس راهور فراجا گفت: هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه و بهبود رفتارهای رانندگی است و درآمدزایی نیست.
رئیس پلیس راهور: هدف از افزایش نرخ جریمۀ رانندگی این است که دیگر شاهد تخلفات نباشیم وگرنه قصد درآمدزایی مطرح نیست

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از مهر ،سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا درباره افزایش نرخ جرایم رانندگی گفت: هدف اصلی از اعمال جریمه بحث بازدارندگی است و تمام اقداماتی که انجام شده و پیشنهاداتی که از طرف پلیس منعکس شده و در هیأت دولت به تصویب رسیده برای این است که ما بازدارندگی ایجاد کنیم نسبت به رفتارهای پرخطر.

وی افزود: بحث افزایش نرخ جریمه دقیقاً متمرکز است بر اینکه ما دیگر شاهد تخلف نباشیم به هیچ عنوان نه در مجموعه پلیس و نه در مجموعه دولت نگاه به درآمدزایی نیست و فقط هدف بازدارندگی از خطر و رفتارهایی که موجب تصادف می‌شود است.

سردار حسینی گفت: اگر جرایم رانندگی ۱۰۰ برابر هم شود برای تأمین سلامت مردم است و راننده اگر رفتار درست داشته باشد و تخلفی انجام ندهد افزایش جریمه شرایط خاصی برای او ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: کمتر از ۲ درصد رانندگان در سال‌های قبل جریمه شدند و تمام این تمهیدات برای ۲ درصدی است که می‌خواهد اراده شأن را بر ۹۸ درصد تحمیل کنند که هیچ دستگاهی اجازه نمی‌دهد اقلیت ۲ درصدی بخواهد با سلامت و امنیت ۹۸ درصد بازی کند.

وی در پایان گفت: هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه و بهبود رفتارهای رانندگی است.

کد مطلب: 213894
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *