۰
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۴

هتل آپارتمان ارزان مشهد جهت سفرهای گروهی

 برای اقامت ارزان و خوب در هتل آپارتمان های مشهد می توانید با مراجعه به سایت زواران از لیست هتل آپارتمان های معرفی شده گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمائید.
هتل آپارتمان ارزان مشهد جهت سفرهای گروهی

مشهد شهری با تاریخی کهن و فرهنگ غنی است، این شهر در استان خراسان رضوی واقع شده و به عنوان قطب گردشگری و مذهبی ایران شناخته می‌شود. اما حقیقت این است که مشهد فقط یک شهر مذهبی نیست، بلکه شهری است با تنوع فرهنگی، طبیعت زیبا و غذاهای خوشمزه که هرساله جمعیت  زیادی از سرتاسر ایران و جهان از این شهر دیدن میکنند.
هرساله معمولا به مناسبت اعیاد خاص و یا شهادت امام رضا (ع) زائرین به صورت گروهی، پیاده یا سواره برای عرض ارادت به پیشگاه امام رضا(ع) خود را به مشهد میرسانند.
در اینجا تصمیم داریم یکی از هتل آپارتمان های ارزان مشهد که برای اسکان زائرینی که بصورت هیئتی و یا گروه دانش آموزی به مشهد سفر میکنند مناسب هستند رو به شما معرفی کنیم.

 

هتل آپارتمان ایزد مشهد

هتل آپارتمان ایزد مشهد درابتدای خیابان طبرسی 19 واقع شده و یکی از بزرگ ترین و تمیز ترین هتل آپارتمان های مشهد بشمار میرود که  دارای امکانات فوق العاده ای  مثل روف گاردن، کافیشاپ ، پارکینگ ، اتاق چمدان ، لاندری ، آشپزخانه مرکزی و رستوران با ظرفیت 250 نفر  میباشد و فاصله پیاده رویش تا حرم مطهر ففط 5 دقیقه است.
هتل آپارتمان ایزد دارای خوابگاه بزرگی با ظرفیت 50 تخت برای افرادی که به صورت گروهی به مشهد سفر میکنند، میباشد که این خوابگاه در طبقه سوم هتل آپارتمان ایزد واقع شده و دارای امکاناتی نظیر 2 تا حمام مجزا ، 50  تخت و کمد، پتو و بالشت ، آشپزخانه ، کتری برقی ، سینک ، یخچال و تلویزیون میباشد و البته سرویس بهداشتی هم داخل لابی قرار دارد. در ضمن صبحانه در هتل آپارتمان ایزد بصورت بوفه و نهار و شام بصورت منوی انتخابی سرو میشود.
اگر قصد سفر به مشهد به صورت گروهی را دارید میتوانید از طریق سایت زواران خوابگاه هتل آپارتمان ایزد را رزرو کنید.

 

 

واحد اقامتی محلات مشهد

واحد اقامتی محلات مشهد در خیابان امام رضا ، نبش سرشور  26 واقع شده و فقط چندقدم تا حرم مطهر فاصله دارد، مسیر نزدیک و سرراست واحد اقامتی محلات تا حرم باعث می شود خیالتان بابت پیاده روی زیاد تا حرم راحت باشد و نگران گم شدن در کوچه پس کوچه ها نباشید. اینواحد اقامتی  بزرگ با خدمات فراوان خود همیشه مورد انتخاب بسیاری از زائران عزیز برای اقامت در مشهد است.
واحد اقامتی محلات دارای امکانات خوبی نظیر پذیرش 24 ساعته، آسانسور، نمازخانه ، سرویس بهداشتی داخل راهرو ها ، لابی ، کافیشاپ ، اینترنت در لابی ، رستوران  وآشپزخانه مرکزی میباشد وهمینطور صبحانه بصورت بوفه و نهار و شام بصورت منوی انتخابی سرو میشود.
واحد اقامتی محلات دارای حسینیه بزرگی به ظرفیت 200 نفر میباشد که مناسب برای افرادی است که به صورت هیئتی به مشهد سفر میکنند، این حسینیه تخت ندارد اما  دارای تعداد زیادی بالشت و پتو میباشد و همینطور دارای حمام و دستشویی و آبدارخانه میباشد. در ضمن قسمت بانوان و آقایان بصورت مجزا میباشد.
شما میتوانید خیلی سریع و راحت از طریق تیم زواران حسینیه واحد اقامتی محلات را رزرو کنید.

 

 مشاوره در زمینه انتخاب هتل آپارتمان در مشهد

به طور خلاصه، هتل‌ آپارتمان های ارزان در مشهد، گزینه‌های مناسبی برای اقامت زائرینی هستند که به صورت گروهی سفر می‌کنند. این شهر با تاریخی غنی، فرهنگ متنوع، طبیعت زیبا و غذاهای خوشمزه، هر ساله جمعیت زیادی از سرتاسر ایران و جهان را به خود جذب می‌کند.  بخش قابل توجه ای از مسافران شهر مقدس مشهد هتل‌آپارتمان‌های این شهر را برای اقامت انتخاب می‌کنند. هتل‌آپارتمان‌های مشهد با توجه به قیمت مناسب، امکانات خوب و قابل قبول، و نزدیکی به حرم، انتخاب بسیار خوبی جهت اقامت در شهر مشهد می‌باشند. وجود تعداد زیاد هتل‌آپارتمان در شهر مشهد باعث شده تا انتخاب مناسب نیاز به مشاوره و بررسی داشته باشد. زواران با نگاه ویژه به این ظرفیت اقامتی شهر مشهد و مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب هتل‌آپارتمان در این شهر کمک شایانی به شما مسافران محترم شهر مشهد خواهد نمود.

آیا می توان رزرو خود را در زواران به صورت بیعانه ای انجام داد؟

بله، زواران اولین و تنها سامانه جامع رزرو تخصصی هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد می باشد که به کمک آن می توانید رزرو خود را به صورت بیعانه ای نهائی کنید.

آیا هتل آپارتمان های معرفی شده در زواران فاصله کمی تا حرم امام رضا(ع) دارند؟

بله، بسیاری از هتل آپارتمان های قابل رزرو در زواران در فاصله نزدیک به حرم مطهر امام هشتم (ع) واقع شده اند. در واقع امکان رزرو این هتل آپارتمان ها با توجه به نرخ اشغال بالای آنها به شما این امکان را میدهد که برنامه ریزی مناسبی برای مسافرت خود به شهر مشهد داشته باشید.

آیا امکان رزرو هتل آپارتمان در مشهد به صورت فولبرد یا سه وعده غذا وجود دارد

بله، هتل آپارتمان های مشهد به اتفاق امکان رزرو به صورت سه وعده غذا یعنی فولبرد را دارا می باشند. معمولا رزرو هتل آپارتمان به صورت فولبرد مقرون به صرفه تر از تهیه جداگانه غذا می باشد. اکثر هتل آپارتمان های مشهد از کیفیت غذایی قابل قبولی برخوردار هستند. برای اطلاع از نوع و کیفیت غذایی هتل آپارتمان های مشهد می توانید با مشاورین خود در زواران تماس حاصل فرمائید.

به چه صورت می توان با مشاورین رزرو زواران ارتباط برقرار کرد؟

بدین منظور علاوه بر مراجعه به سایت zavaran.com می توانید با شماره مرکز رزرو زواران یعنی 05191008088 تماس حاصل فرمائید. مشاورین زواران به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافرین محترم شهر مقدس مشهد می باشند.

کد مطلب: 213901
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *