۰
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۱

احساس قدرت و کارآیی با پمپ‌های ساختمانی (آی.ام.پی)IMP

شرکت آب تراز صنعت آریا وارد کننده رسمی پمپ های (آی.ام.پی)
احساس قدرت و کارآیی با پمپ‌های ساختمانی (آی.ام.پی)IMP

تصور کنید، ساختمانی دارید و نیاز به یک پمپ قدرتمند و کم مصرف دارید. اما چگونه می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید؟

آیا به دنبال یک پمپ تحت فشار و سیرکولاتور معتبر هستید؟ دیگر نیازی به جست‌و‌جو ندارید! شرکت آب تراز صنعت آریا  به عنوان نماینده رسمی و واردکننده برند برجسته  (آی.ام.پی) از کشور اسلوونی، انواع متنوعی از پمپ‌ها را به شما عرضه می‌کند.

شرکت آب تراز صنعت آریا در سال 1394 با فعالیت در زمینه تامین تجهیزات گرمایشی و تهویه مطبوع در تهران تاسیس شد.هدف از تاسیس شرکت آب تراز صنعت آریا ارائه راهکارهای هوشمندانه در زمینه گرمایش با سطح انرژی پایین،راندمان بالا و کیفیت همراه با اهمیت به محیط زیست و حداقل هزینه تعمیرات بوده است.مهم ترین ویژگی یک محصول در ارائه،استفاده از بستر تولیدات بر پایه تکنولوژی به روز و برتر دنیا و کیفیت آن محصول می باشد که امروزه همگام بودن با اهمیت به محیط زیست،فعالیت بر روی برندهای دوستدار محیط زیست و هوشمندسازی در بهبود روند تولیدات بر پایه استفاده بهینه در مصرف انرژی بسیار حائز اهمیت می باشد.شرکت آب تراز صنعت آریا با تلاش و مطالعه بر پایه بیش از 40 سال تجربه موسسین و مدیران خود به دنبال همکاری با برند های مطرح دنیا سعی در اجرای موارد ذکر شده داشته است.

برای مشاهده مدل‌های مختلف [پمپ‌های تحت فشار] و [پمپ‌های ساختمانی ] به وب‌ سایت ما مراجعه کنید.

شرکت آب تراز صنعت آریا در اولین سال فعالیت خود با همکاری برند  IMP  محصول کشور اسلوونی که پیشرو در تولید محصولات پمپ هوشمند با بهره وری در انرژی و دوستدار محیط زیست می باشد واردات پمپ های این برند را انحصارا در سبد کالای خود قرار دادیم که با افتخار طیف گسترده ای از انواع مدل های این برند را در بازار با خدمات پس از فروش شرکت عرضه می کنیم.

در سالهای اخیر شرکت آب تراز صنعت آریا اقدام به تولید محلول های افزودنی ایمن ساز ضد رسوب و ضد خورندگی در سیستم های گرمایشی جهت جلوگیری از مستهلک شدن سیستم موتورخانه ای کرده ایم.

ارائه خدمات پس از فروش توسط بخش فنی شرکت آب تراز صنعت آریا با بهره گیری از دانش مهندسین مجرب این مجموعه یکی از اهداف اصلی ما می باشد که همواره سعی بر پیشرفت این بخش از مجموعه را جهت رضایت خاطر مشتریان داشته ایم. 

✅ کیفیت و دوام: هر یک از پمپ‌های ما تولید شده در اسلوونی، با استانداردهای بالای کیفیت و ماندگاری طراحی شده‌اند.

✅ هوشمند و کم مصرف: فناوری‌های مدرن در پمپ‌های ما امکان مصرف بهینه‌تر انرژی را برای شما فراهم می‌آورد، که هم کیسه پول شما را می‌آورد و هم محیط زیست.

✅ گارانتی اطمینان: با خیالی آسوده‌تر! هر یک از محصولات ما تحت پوشش گارانتی است.

شرکت آب تراز صنعت آریا، مرجع مطمئن شما در انتخاب بهترین پمپ ها.....

کد مطلب: 214653
برچسب ها: پمپ آب
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *