; ?> صهیونیست‌ها بر سر حمله به ایران به جان هم افتادند - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰

صهیونیست‌ها بر سر حمله به ایران به جان هم افتادند

منابع رسانه‌ای عبری زبان گزارش دادند که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نشستی را در مقر وزارت جنگ این رژیم برگزار کرد و طی آن حمله ایران به اراضی اشغالی مورد بررسی قرار گرفت.
صهیونیست‌ها بر سر حمله به ایران به جان هم افتادند

به گزارش مردم سالاری آنلاین، منابع رسانه‌ای از اختلافات شدید در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به حمله این رژیم به محل کنسولگری کشورمان در دمشق با انجام حملات موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی پرده برداشتند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: در مورد لزوم پاسخ به حمله ایران توافق وجود دارد، اما اختلافات درباره نحوه و زمان پاسخگویی است.

طبق این گزارش، «بنی گانتس» و «گادی آیزنکوت» اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد واکنش فوری به این حمله را دادند، اما این پیشنهاد رد شد.

رسانه های عبری در ساعات اخیر به تحلیل عملیات راهبردی ایران علیه اراضی اشغالی پرداخته اند.

این شبکه همچنین فاش کرد: برخی در کابینه جنگ معتقدند معادله باید چشم در برابر چشم، در یک دور درگیری کوتاه و فوری باشد، در حالی که برخی دیگر می‌گویند باید منتظر ماند، خوب برنامه ریزی کرد و سپس به حمله ایران پاسخ داد.

روابط عمومی کل سپاه بامداد امروز (یکشنبه) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

این حملات علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

در همین راستا، رسانه‌های عبری‌زبان فاش کردند که تلاش رژیم صهیونیستی برای رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران ۱.۳ میلیارد دلار هزینه روی دست صهیونیست‌ها گذاشته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان نیز در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره جزئیات این عملیات اعلام کرد عملیات وعده صادق شامل هدف قرار گرفتن مقر اطلاعاتی دشمن صهیونیستی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم» بوده است و از این ۲ پایگاه برای حمله به محل کنسولگری ایران در دمشق استفاده شده بود.

کد مطلب: 214674
برچسب ها: ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *