۰
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰

اطلاعیه مهم از وضعیت پروازها در آسمان ایران

سازمان هواپیمایی کشور با صدور اطلاعیه ای از بازگشت پروازها به حالت عادی خبر داد و گفت: وجه بلیت مسافرانی که پروازشان باطل شده و قصد انصراف از انجام پرواز را دارند، باید بدون کسر جریمه استرداد شود.
اطلاعیه مهم از وضعیت پروازها در آسمان ایران

به گزارش مردم سالاری آنلاین، روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام کرد، از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین۱۴۰۳پروازهابه حالت عادی برگشته است بر اساس این اطلاعیه مسافرین برای اطلاع از وضعیت پرواز‌ها می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی به آدرس http://www.ikac.ir و یا با تلفن‌های مرکز تلفن شهر فرودگاهی امام خمینی به شماره‌های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸ ,۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱ و ۰۹۶۳۳۰ اطلاعات پرواز‌ها را کسب نمایند.

همچنین مسافرین برای دریافت بلیت جایگزین پرواز‌های باطل شده با مرکز پاسخ گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت تماس حاصل نمایند.

مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری همه محدودیت‌های پروازی مهرآباد لغو شده است گفت: از ساعت ۰۵:۳۰ صبح امروز فرایند پذیرش مسافری این فرودگاه آغاز شده است .

عودت مبلغ بلیت مسافران باطلی، بدون کسری وجه

همچنین سازمان هواپیمایی کشوری طی بخشنامه‌ای در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه اعلام کرد: با توجه به شرایط غیرمترقبه حاکم بر پروازهای کشور و بسته شدن تعدادی از فرودگاه‌های داخلی و بین‌المللی ، بخشنامه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شد که در این بخشنامه آمده است: «وجه بلیت مسافرانی که پرواز آنها به‌دلیل شرایط غیرمترقبه کنونی باطل اعلام شده و مسافر قصد انصراف از انجام پرواز را دارد باید بدون کسر جریمه استرداد شود.

کد مطلب: 214675
برچسب ها: پرواز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *