۰
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۱

کدام بروکر برای ایرانیان بهتر است؟ بررسی تمام مولفه‌های مهم

کدام بروکر برای ایرانیان بهتر است؟ بررسی تمام مولفه‌های مهم

برای ورود به بازارهای مالی مختلف جهان، باید از طریق ایجاد حساب در یک بروکر فارکس اقدام کنید. بازار ارزهای دنیا یا به‌عبارت ‌دیگر فارکس Forex، بازاری شبانه‌روزی است که 5 روز در هفته فعالیت دارد. این بازار از بعدازظهر روز یکشنبه در آمریکا شروع به‌کار می‌کند و تا بعدازظهر روز جمعه پس از پایان معاملات تریدرها بسته می‌شود. یکی از راه‌های درآمدزایی دلاری برای ایرانیان سرمایه‌گذاری در بازار فارکس است. تریدرهای فارکس از بروکر به‌عنوان یک میانجی برای خریدوفروش دارایی‌های ارزی، مانند انواع جفت ارزها و ارزهای فیات مانند یورو/دلار، ین/دلار، پوند/دلار و سایر جفت ارزها استفاده می‌کنند. معامله‌گران ایرانی برای حضور در این بازار حتماً باید با یک بروکر معتبر و قابل اعتماد همکاری کنند. معاملات فارکس در ایران امکان‌پذیر است، اما قوانین سختی برای آن وجود دارد. برای حل این مشکل می‌خواهیم بدانیم که کدام بروکر برای ایرانیان بهتر است.

ویژگی‌های یک بروکر خوب برای ایرانیان

کارگزاری درواقع یک واسطه بین سرمایه‌گذار و بازار جهانی است که می‌تواند معاملات را انجام دهد، تحقیق کند و مشاوره ارائه دهد. کارگزاری‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها امکانات متنوعی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند. معامله‌گران ایرانی با توجه به سبک سرمایه‌گذاری، اهداف، ترجیحات و فیلترها و محدودیت‌هایی که وجود دارد، ممکن است بخواهند به‌دنبال ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی در یک کارگزاری باشند. در این‌جا چند ویژگی کلی مورد بررسی قرار می‌گیرند. با بررسی این ویژگی‌ها در نهایت می‌دانیم که کدام بروکر برای ایرانیان بهتر است.

ثبت‌نام راحت

کاربران ایرانی با داشتن مدارک هویتی خود مانند کارت ملی و گواهینامه رانندگی، باید جهت ثبت‌نام در این کارگزاری اقدام کنند. کارگزاری اپوفایننس مدارک ایرانیان را می‌پذیرد و هیچ نوع محدودیتی برای ثبت‌نام آن‌ها قائل نیست.

هدف‌گرا

یک کارگزاری خوب باید بتواند به کاربران ایرانی کمک کند تا با توجه به تورم و شرایط اقتصادی که حکم‌فرما است، برای سرمایه‌گذاری خود اهداف روشن، قابل اندازه‌گیری و واقع‌بینانه تعیین کنند. شما به‌عنوان یک معامله‌گر ایرانی برای این‌که بدانید کدام بروکر برای ایرانیان بهتر است، باید بروکری را انتخاب کنید که شرایط شما را مدنظر قرار دهد.

ارتباطی قوی با کاربران ایرانی

یک کارگزاری خوب باید بتواند به‌طور موثر با کاربران خود ارتباط برقرار کند و آن‌ها را از روندها، فرصت‌ها و خطرات بازار آگاه کند. یک بروکر خوب همچنین باید بتواند اطلاعات پیچیده را به روشی ساده و قابل درک توضیح دهد و سبک ارتباطی خود را با شرایط تمام معامله‌گران تطبیق دهد. به‌دلیل مشکلات فیلتر اینترنت در ایران، بسیاری از کاربران ایرانی نمی‌توانند ارتباط موثری با کارگزاری خود داشته‌باشند.

 

سرعت بروکر

یک بروکر خوب و قوی باید بتواند حجم زیادی از داده‌ها را تجزیه‌وتحلیل کند و بر اساس آن داده‌ها تصمیمات درستی بگیرد. یک کارگزاری مناسب برای ایرانیان، باید بتواند الگوها و روندها را با سرعت مناسبی نمایش دهد. بسیاری از کاربران ایرانی به‌دلیل فیلتر شدن وب‌سایت‌های مربوط به بروکرها، نمی‌توانند با سرعت مطلوبی در بروکرها به معامله بپردازند. در جواب این سوال که کدام بروکر برای ایرانیان بهتر است؟ باید گفت که در درجه اول، سرعت بروکر و اجرای سریع سفارشات اهمیت پیدا می‌کند. گردش مالی بازار فارکس بسیار زیاد است و سرعت کم در اجرای دستورهای معاملاتی و ... می‌تواند آسیب‌های زیادی به کاربران بزند.

ایجاد حس اعتماد

یک بروکر باید بتواند از طریق حمایت‌های قانونی و حس مشتری‌مداری با معامله‌گران ایرانی ارتباط سازنده‌ای برقرار کرده و از دارایی‌های آن‌ها محافظت کند.

رگوله شده

کارگزاری رگوله شده درواقع کارگزاری است که توسط یک مرجع نظارتی معتبر تایید شده باشد. این مقامات قوانین و استانداردهای سختگیرانه‌ای را تعیین می‌کنند که کارگزاری‌ها باید برای محافظت از سرمایه‌گذاران و حفظ یکپارچگی بازار از آن‌ها پیروی کنند.

امنیت بروکر

هر چه یک بروکر بیش‌تر شناخته شده باشد و حجم معاملات روزانه آن زیاد باشد، امنیت بالاتری دارد. فاکتورهای مهم دیگری که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، ارزها و خدماتی هستند که ارائه می‌دهند.

امکانات بروکر

مطمئنا تمام کاربران، به‌خصوص معامله‌گران ایرانی به‌دنبال بروکرهایی هستند تا به سبک معاملاتی آن‌ها هماهنگی داشته‌باشد. اگر بروکر شما امکانات و ابزارهای ترید را برای سرمایه‌گذاری و معاملات ارائه بدهد یقینا شما درصد موفقیت بیش‌تری برای به‌دست‌آوردن سود خواهید داشت.

روش‌های مختلف واریز و برداشت

بروکر اپوفایننس انواع مختلفی از روش‌های واریز و برداشت را در اختیار معامله‌گران ایرانی خود قرار می‌دهد. این بروکر در کنار سایر روش‌هایی که دارد، روش واریز و برداشت ریالی و ارز دیجیتال خود را نیز فعال کرده است تا کاربران ایرانی بدون هیچ مشکلی بتوانند معاملات خود را انجام دهند و به‌راحتی وجوه خود را واریز یا برداشت کنند. 

پشتیبانی از زبان فارسی

کارگزار opofinance از زبان فارسی در کنار سایر زبان‌های بین‌المللی مانند عربی و انگلیسی نیز پشتیبانی می‌کند. کاربران ایرانی به‌راحتی می‌توانند زبان فارسی را انتخاب کنند و از امکانات موجود در آن به این زبان بهره‌مند شوند.

آیا بروکر اپوفایننس مناسب معامله‌گران ایرانی است؟

اپوفایننس با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید دنیا، یک بروکر مؤثر را راه‌اندازی کرده است. این بروکر از چندین زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و با 3 شعبه فیزیکی در شهرهای متفاوت جهان موفق شده است بیش‌تر از 70 هزار مشتری فعال را به خود اختصاص دهد. اپوفایننس بیش از 300 ابزار معاملاتی را در حساب‌های متنوع با خصوصیات جالب به کاربران خود ارائه می‌دهد تا معامله‌گران بتوانند شرایط دل‌پذیری برای ترید کردن را امتحان کنند. این بروکر مناسب برای ایرانیان است، زیرا خدمات خوبی به ایران ارائه می‌دهد و هم‌چنین کاربران ایرانی می‌توانند انواع روش‌های واریز و پرداخت را در اختیار داشته‌باشند. 

سخن آخر

اپوفایننس یک کارگزاری معتبر فارکس است که با هدف تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد و آموزنده برای معامله‌گرانی که به‌دنبال معاملات امن و مطمئن هستند، تأسیس شد. این کارگزاری ابزارهای معاملاتی متنوع و پشتیبانی چند زبانه به‌خصوص به زبان فارسی را برای کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. همچنین کاربران ایرانی به‌راحتی می‌توانند با مدارک هویتی خود در این کارگزاری ثبت‌نام کرده و از امکانات معاملاتی آن استفاده کنند. با آگاهی از این امکانات، درمی‌یابیم که کدام بروکر برای ایرانیان بهتر است.

کد مطلب: 215681
برچسب ها: فارکس تریدر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *