۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۴

اعلام مهلت ثبت نام برای بن کتاب

امسال حدود ۴۰۰ هزار نفر یعنی جمعیتی بالغ بر ۱۰ درصد کل دانشجویان کشور مورد حمایت یارانه‌ای بن کارت الکترونیکی قرار می‌گیرند.
دانشگاهیان، محققان و طلاب می‌توانند تا ۳۱ فرودین با مراجعه به سایت www.ketabkhaneh.ir برای دریافت بن کارت الکترونیکی ثبت نام کنند.

به گزارش ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی اسماعیلی(رییس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) با اعلام این خبر گفت: امسال حدود ۴۰۰ هزار نفر یعنی جمعیتی بالغ بر ۱۰ درصد کل دانشجویان کشور مورد حمایت یارانه‌ای بن کارت الکترونیکی قرار می‌گیرند.

وی همچنین اعلام کرد اکنون برنامه‌ای برای اهدا بن کاغذی وجود ندارد و هر در خواستی از سوی ناشران و دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و باتوجه به میزان اعتبار تخصیصی تصمیم‌گیری می‌شود. بانک صادرات نیز به عنوان بانک عامل معرفی شد.

در خبر دیگری؛ طرح تولید سی دی نمایشگاه مجازی در صورت تصویب نهایی در نمایشگاه بیست و ششم به علاقمندان عرضه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از طریق این سی دی ضمن بازدید مجازی از نمایشگاه، کتاب مورد علاقه خود را نیز انتخاب کنند.

حسین ملكی(مسوول بخش رسیدگی به شكایات ارزیابی عملكرد بیست وششمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران) نیز از آمادگی كارشناسان این بخش، برای پاسخگویی به درخواست‌ها، پیشنهادها و انتقادات بازدیدكنندگان از این نمایشگاه خبرداد.

ملكی با اعلام این خبر اظهار کرد: گروهی از كارشناسان پاسخگویی به شكایات، به صورت تمام وقت در ایام برپایی نمایشگاه كتاب، در مصلای امام خمینی (ره) مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: این كارشناسان، از میان اعضای دفتر ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده و آماده پاسخگویی به بازدیدكنندگان بیست وششمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران خواهند بود.

مسوول بخش رسیدگی به شكایات ارزیابی عملكرد نمایشگاه كتاب تهران، با اشاره به اهمیت ارتقای سطح رضایت بازدیدكنندگان از این نمایشگاه خاطرنشان كرد: درصورت بروز هرگونه شكایت از بخش‌های مختلف نمایشگاه، اقدامات لازم برای ارجاع و رفع نواقص، صورت خواهد گرفت.

بیست وششمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران، ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۲ در مصلای امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.
کد مطلب: 27529
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *