۰
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۵

نرم‌افزار پیشنهادی پلیس فتا برای استفاده از وب کم

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد به کاربرانی که از وب کم استفاده می‌کنند هشدار داد و گفت: کارشناسان ما برای جلوگیری از خطرات احتمالی نرم افزار camBlocker را به شما پیشنهاد می‌دهند.
سرهنگ عبدالمطلب مرتضویان ضمن هشدار به تمامی افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت افراد در فضای مجازی می‌کنند، افزود: براساس قانون جرایم رایانه‌ای هر فردی که در فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود.

وی همچنین به شهروندان توصیه و ابراز کرد: زمانی که کاربران کار با وب کم خود را به پایان رساندند آنرا خاموش کرده و زمینه را برای نفوذ هکرها به رایانه شخصی خود فراهم نکنند، همچنین جهت جلوگیری از بروز این گونه اتفاق‌ها لازم است کاربران به مسایل امنیتی موجود در این حوزه توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا برای برخی کاربران وب کم، نرم افزار camBlocker را معرفی می‌کنند و یکی از برنامه‌هایی است که می‌تواند در این زمینه مفید باشد، این برنامه پس از خاتمه کار شما با وب کم آن‌را قفل یا در اصطلاح بلاک می‌کند تا امکان بروز هر گونه اتفاق ناگوار و یا خرابکاری از بین برود.
کد مطلب: 28129
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *