۰
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۴

صحت نوار 8 میلیونی بعید بود

سردبیر سایت بازتاب امروز به طرح ادعاهایی پیرامون نوار موسوم به ۸ میلیونی پرداخته است.
فواد صادقی در گفت‌و‌گو با قانون مدعی شد: روز شنبه مطلبی در سایت بازتاب امروز منتشر شد که در آن سناریوی تیم انتخاباتی آقای احمدی‌نژاد افشا شده بود. بر اساس این سناریو قرار بود در صورت رد صلاحیت آقای مشایی نواری از سوی دولت منتشر شود که در آن ادعاهایی در مورد انتخابات ۸۸ مطرح شده است.

صادقی با تاکید بر اینکه ما هیچ‌وقت مدعی صحت چنین نواری نشده‌ایم، اظهار کرد: ما گفتیم که یا نوار وجود خارجی دارد و این‌کار برای فشار به نهادهای ذی‌ربط صورت می‌گیرد یا نوار ساختگی است و برای عملیات جنگ روانی مطرح می‌شود یا اینکه این نوار بخشی از واقعیت است و کل واقعیت نیست.

وی در ادامه اذعان کرد: بر اساس تحلیل ما صحت چنین نواری بعید بود!

وی همچنین با اشاره به یکی از صفحات فیس‌بوک که آن را وابسته به جریان انحرافی خواند، ادعا کرد: در این صفحه که با اطلاع دقیق ما توسط افراد بسیار نزدیک به راس هرم جریان انحرافی اداره می‌شود، از نوار مکالمه با فرزندان مقامات عالی‌رتبه نظام سخن به میان آمده و اشاره شده است که این نوار هم در صورت رد صلاحیت مشایی منتشر خواهد شد. بدین ترتیب معلوم می‌شود که نوارسازی یکی از پروژه‌های اصلی دولت برای جنجال آفرینی است که با افشاگری ما تا حدود زیادی خنثی و به یک برگ سوخته تبدیل شد.
کد مطلب: 28901
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *