۰
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰

بیشترین استفاده از حکم حکومتی برای احمدی نژاد بوده است

حالا جالب‌تر اين است كه همان فرد را از معاون اولي برداشتي و در مسئوليت ديگري قرار دادي كه دقيقا همان كار را مي‌كند؛ اين دهن‌كجي به همه است
روزنامه تهران امروز نوشت: پرويز كاظمي اولين وزير رفاه و تامين‌اجتماعي دولت احمدي‌نژاد است كه البته سال‌ها فعاليت‌ در حوزه صنعت را تجربه كرده و اكنون نيز در رأس هيات مديره يكي از بانك‌هاي خصوصي قرار دارد.كاظمي با بيان اينكه احمدي‌نژاد اتفاقا از همه امكاناتي كه تحت اختيارش بود به‌طور كامل و حتي از حكم حكومتي بيش از بقيه روساي جمهور استفاده كرده است به فارس گفت:احمدي‌نژاد از امكانات قانوني‌اش استفاده كرده و خوب هم استفاده كرده اما نه در جهت درست آن و قطعا بايد اين را به عنوان ضعف يك رئيس‌جمهور تلقي كرد كه از حكم حكومتي بيش از اندازه و آن هم براي امور غير ضرور و پيش پا افتاده استفاده مي‌كند!

وقتي شما از رهبري هزينه مي‌كنيد، نشانگر آن است كه يك جاي كارتان ايراد دارد؛ يا مديريت يا نحوه اجراي برنامه‌ها. به عنوان مثال مي‌گويم چرا رهبر انقلاب درباره معاون اولي آقاي مشايي حتما بايد نوشته بدهند؛ اين ايراد است ديگر. ما نبايد اينقدر مقام اول محترم كشور را مشغول كارهاي جزئي كنيم. حالا جالب‌تر اين است كه همان فرد را از معاون اولي برداشتي و در مسئوليت ديگري قرار دادي كه دقيقا همان كار را مي‌كند؛ اين دهن‌كجي به همه است. در بحث تداوم سرپرستي آقاي صمصامي در وزارت اقتصاد هم براي ما سوال برانگيز بود كه چه ضرورتي داشت براي حضور چند روز بيشتر يك فرد در يك وزارت‌خانه، حكم حكومتي گرفته شود؟ اين موضوعات واقعا عجيب بود.وي در پاسخ به اين سوال كه آيا نياز به افزايش اختيارات رئيس‌جمهوري است؟ گفت:نه! من فكر مي‌كنم اختيارات رئيس‌جمهور كافي است؛ من يك باوري دارم كه ما بايد هر كاري را از مجراي قانوني خودش انجام دهيم. تصور مي‌كنم قوانين ما مناسب است و اختياراتي كه قانون اساسي براي رئيس‌جمهور در نظر گرفته نيز مناسب است و اگر مشكلي وجود دارد، بايد از مجراي خودش بدون هياهو و بدون تخريب ديگران رفع شود.
کد مطلب: 29396
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *