۰
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۵
اسماعيل کوثري خبر داد:

مذاکره با گروگانگيران برای‌آزادی زائران‌ايرانی

عضو کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس با بيان اينکه همه افراد ربوده شده ايراني سالم هستند گفت:تلاش براي آزادي زائران ايراني با دولت مرکزي سوريه،گروگانگيران ، عربستان و ترکيه درحال انجام است.
اسماعيل کوثري نماينده تهران با اشاره به آخرين وضعيت زائران ايراني ربوده شده در سوريه به خبرنگار پارلماني باشگاه‌خبرنگاران گفت: رايزني با دولت سوريه و گروگانگيران براي آزادي اين افراد کماکان درحال انجام است.

وي تصريح کرد: به منظور آزادي ايرانيان ربوده شده در سوريه در حال رايزني با دولت مرکزي سوريه،گروگانگيران ، عربستان و ترکيه هستيم و اميدواريم هرچه سريعتر به نتيجه برسيم.

عضو کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس با تکذيب به شهادت رسيدن ۳ نفر از زائران گفت: همه افراد ربوده شده ايراني در سوريه صحيح وسالم هستند.

کوثري همچنين در واکنش به بازجويي گروگانگيران از زائران ايراني گفت: نه تنها بازجويي از زائران ربوده شده خلاف مقررات بين الملل است بلکه اصل موضوع ربايش اين افراد نيز خارج از عرف بين المللي مي باشد.

عضو کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس ابراز اميدواري کرد: با پيگيري مسئولين وزارت امورخارجه و مجلس آزادسازي زائران ربوده شده درسوريه به نتيجه برسد.
کد مطلب: 2964
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *