۰
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۱

علی آبادی با اعلام انصراف: از حضور این همه داوطلب رنج بردم

رئیس‌جمهور باید کسی باشد که بخش‌های مختلف مردمی را با یکدیگر همدل کند و در کنار رهبر باشد. مرور کردم و دیدم از کسانی که می‌شناسم ولایتی، ابوترابی و قالیباف از یاران و دوستداران رهبری هستند. بنابراین با خودم فکر کردم که بهتر است ثبت‌نام نکنم اما هر یک از این عزیزان که رای آورد در کنارشان خواهم بود و در هر پستی که بخواهند فعالیت می‌کنم. صلاح دیدم یک جایی را خالی بگذارم.
علی آبادی درباره عدم ثبت‌نامش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای ثبت‌نام رفتم تا شانس خودم را امتحان کنم اما از حضور این همه داوطلب رنج می‌بردم به ویژه افرادی که توانایی ندارند. حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر حضور دارند که می‌توانند در سطح ریاست جمهوری فعالیت کنند.

وی ادامه داد: حجم عظیمی از رسانه‌ها، خبرنگاران، روزنامه‌ها و سایت‌ها را می‌توانید ببینید که این نشان می‌دهد موضوع ریاست جمهوری بسیار مهم است که برای ثبت‌نامش خبرنگاران زیادی حضور دارند.

علی‌آبادی افزود: رئیس‌جمهور باید کسی باشد که بخش‌های مختلف مردمی را با یکدیگر همدل کند و در کنار رهبر باشد. مرور کردم و دیدم از کسانی که می‌شناسم ولایتی، ابوترابی و قالیباف از یاران و دوستداران رهبری هستند. بنابراین با خودم فکر کردم که بهتر است ثبت‌نام نکنم اما هر یک از این عزیزان که رای آورد در کنارشان خواهم بود و در هر پستی که بخواهند فعالیت می‌کنم. صلاح دیدم یک جایی را خالی بگذارم.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره حضورش در کاندیداتوری شورای شهر نیز اظهار داشت: مشکلی نداشت علاوه بر شوراها در ریاست جمهوری هم ثبت‌نام کنم اما در شورا بهتر می‌توانم کار کنم. من مهندس راه و ساختمان هستم و سال ها در وزارت راه کار کردم اگر مردم عزیز تهران تشخیص دهند می‌توانم در شورای شهر بیشتر کار کنم.

علی‌آبادی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری از طرف دولت هم حمایت شدید تصریح کرد: اصلا این موضوع را با دولت مطرح نکردم و با هیچ کسی مشورت نکردم اگر کاندیدا می‌شدم به صورت شخصی کار می‌کردم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که شما در انتخابات شورای شهر ثبت‌نام کرده‌اید و در نظر داشته‌اید برای ریاست جمهوری هم کاندیدا شوید برنامه‌تان برای انتخابات کمیته ملی المپیک چیست عنوان کرد: هنوز نمی‌دانم اما اینها تناقض محسوب نمی‌شود و شغل نیست. منتظرم انتخابات شورای شهر برگزار شود بعد تصمیم بگیرم.
کد مطلب: 29764
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *