۰
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۲
رییس جمهور:

مستکبران بدانند دوره تاريخي آن‌ها به سر آمده است

رييس‌جمهور با اشاره به اين‌که «با استقامت در راه خداوند حزن و اندوهي نخواهد بود» گفت: ملت ايران به همراه ساير ملت‌ها با اندوخته تقوا و ذخاير معنوي ماه مبارک رمضان، در برابر زياده خواهان و مستکبران و در جهت احقاق حقوق خود و استقرار توحيد و عدالت و کرامت انسان در جهان، مصمم‌تر و قوي‌تر خواهند ايستاد و اجازه نخواهند داد ذره‌اي از حقوق آنان تضييع گردد.
مستکبران بدانند دوره تاريخي آن‌ها به سر آمده است
 دکتر محمود احمدي‌نژاد پيش از ظهر روز يکشنبه در ديدار مسوولان کشور و سفراي کشورهاي اسلامي با مقام معظم رهبري، عيد سعيد فطر، عيد موحدان و همدلان را به پيشگاه ولي الله الاعظم حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبري، ملت شريف ايران و همه مسلمانان و همه بشريت و حضار و سفراي کشورهاي اسلامي تبريک و تهنيت گفت.

وي با بيان اين‌که «ماه مبارک رمضان ظرفي استثنايي در تمرين عبوديت و اعتلاي انسان در پيشگاه حق‌تعالي است» گفت: جوهر اصلي اين ماه پرهيز از گناهان، پالايش روح و جان از آلودگي‌ها و تعلقات، بازگشت به فطرت الهي خويش و انديشيدن به قله‌هاي آسمان است.

وي اظهار كرد: اين ماه، ماه توجه مستمر به خداي تبارک و تعالي، از طريق اعمال صالح و روزه‌داري، انابه و تضرع، اقامه نماز، احسان و مهرورزي به ديگران و ذکر خداوند متعال است که اگر چنين شد، راه تعالي و کمال گشوده گرديده است و بن‌بستي نخواهد بود و درهاي رحمت، برکت و روزي گشوده مي‌گردد، کارها آسان مي‌شود، گناهان پوشيده مي‌شود و انسان متقي به عظمت و کبريايي حق تعالي بيشتر توجه مي‌کند، و او را بزرگ مي‌شمارد.

رييس‌جمهور تصريح کرد: انسان روزه‌دار در اين ماه با ايمان به حق‌تعالي و بريدن از طواغيت به عروه الوثقي، متمسک مي‌گردد و بدين ترتيب تحت ولديت خداوند متعال قرار مي‌گيرد.

وي با اشاره به اين‌که «روشن است که صاحب و مقتداي اين ماه شريف، ولي‌الله الاعظم است»، خاطرنشان کرد: انسان کامل، باب‌الله است که با هدايت او انسان از ظلمت‌ها خارج و به نور مي‌رسد، عنايات آن حضرت بر ملت ايران و ساير مسلمانان و بلکه جامعه بشري پوشيده نبوده و نيست.

وي با بيان اين‌که «شاهد بوديم که ملت عزيز ايران و ساير مسلمانان در اين ماه مجاهدت‌هاي فراواني کردند» گفت: ملت ايران و ساير مسلمانان در تمام ماه و در شب‌هاي قدر با اقامه نماز و تضرع و انابه و با تلاوت قرآن و با احسان به ديگران، خود را براي انجام ماموريت‌هاي بزرگ الهي و براي برپايي توحيد، عدالت و کرامت و آزادي و همه ارزش‌هاي الهي در زمين آماده کردند.

احمدي‌نژاد با اشاره به اين‌که «با استقامت در راه خداوند حزن و اندوهي نخواهد بود و سراسر نور، روشنايي و شادماني است»، افزود: ملت ايران به همراه ساير ملت‌ها با اندوخته تقوا و ذخاير معنوي اين ماه عزيز، در برابر زياده خواهان و مستکبران و در جهت احقاق حقوق خود و استقرار توحيد و عدالت و کرامت انسان در جهان، مصمم‌تر و قوي تر خواهند ايستاد و اجازه نخواهند داد ذره‌اي از حقوق آنان تضييع شود.

وي با تاکيد بر اين‌که «ملت بزرگ ايران براي ساختن و اعتلاي سرزمين نوراني ايران و احقاق حقوق اساسي خود، ترديدي به خود راه نخواهند داد»، اظهار كرد: مستکبران بدانند، پافشاري آنان بر زياده‌خواهي و عليه حقوق ملت‌ها و گسترش ظلم و تعدي، آنان را نجات نخواهد داد، آنان در سراشيبي سقوط قرار دارند و دوره تاريخي آن‌ها، به سر آمده است.

وي تصريح کرد: به لطف خداوند بزرگ آرمان‌هاي الهي و انساني و آرزوهاي فطري و تاريخي بشر محقق خواهد شد و پرچم توحيد و يگانه‌پرستي و عدالت به دست ذخيره الهي و صاحب اين ماه، حضرت مهدي(عج) و ياران او و صالحان در سراسر گيتي برافراشته خواهد شد. در آن زمان نشانه‌اي از زورگويان و صهيونيست‌ها و از ظلم و ستم و تحقير انسان‌ها باقي نخواهد بود.
کد مطلب: 3484
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *