۰
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۵
رییس كمیسیون امنیت ملی مجلس :

امروز حمایت از سوریه ، حمایت از فلسطین است

رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : اقدام تروریستی اخیر در دمشق توسط سازمان اطلاعات مركزی آمریكا' سیا ' و هم پیمانان غربی و عربی آن سازمان یافته است.
امروز حمایت از سوریه ، حمایت از فلسطین است
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، 'علاء الدین بروجردی' با صدور بیانیه ای در مدینه منوره، گفت: امروز تروریسم دولتی به سردمداری آمریكا و رژیم صهیونیستی، خطرناكترین شكل تروریسم است كه امنیت منطقه و جهان را مورد تهدید قرار داده است .

وی گفت: برخلاف همه ی تلاش های آمریكا و رژیم صهیونیستی، سوریه توانسته است به عنوان محور مقاومت فلسطین در برابر همه ی توطئه ها مقاومت نماید ، و امروز حمایت از سوریه ، حمایت از مقاومت فلسطین است.

رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین قاطعیت روسیه و چین را در حمایت از این محور ستود و گفت :امروز آمریكا باید درك كند كه دوران زیاده خواهی ظالمانه سپری و جهان عملا وارد مرحله چند قطبی شده است.

انفجار بمب روز چهارشنبه در دمشق ده ها كشته و مجروج برجای گذاشت.

وی درباره كشتار مسلمانان میانمار گفت : عدم عكس العمل جدی شورای امنیت سازمان ملل و سازمان كنفرانس اسلامی (دربرابر فاجعه میانمار) به هیچ روی قابل قبول و پذیرش نیست.

رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به 'مدعیان حقوق بشر بویژه كشورهای غربی ' اظهار داشت: سكوت مدعیان حقوق بشری در این فاجعه انسانی تاسف بار، محكوم است.

وی در پایان از دبیركل سازمان ملل و نیز سازمان كنفرانس اسلامی خواستار اقدام سریع برای جلوگیری از ادامه جنایت های جاری در میانمار نسبت به مسلمان ها شد.
کد مطلب: 409
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *