۰
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۲
هفته هفتم لاليگا

پيش بازي رئال مادريد-اتلتيک بيلبائو

رئال مادريد مي خواهد به روند مثبت اين روزهاي خود ادامه داده و با پيروزي بر اتلتيک ۱۵ امتيازي شود و اتلتيک بيلبائو نيز قصد دارد تا پس از ۹ سال رئال را در برنابئو شکست داده و خود را از بحران هفته هاي اخير خارج کند. [پيش بازي رئال مادريد-اتلتيک بيلبائو]
پيش بازي رئال مادريد-اتلتيک بيلبائو
دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو از هفته هفتم لالیگا امشب ساعت ۲۲.۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه برنابئو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که هرچند به اندازه ال کلاسیکوی رئال-بارسا حساس نیست اما یکی از ال کلاسیکو های فوتبال اسپانیا محسوب می شود.

از سال ۱۹۰۳ که این دو تیم در فینال کوپا دل ری به مصاف هم رفتند و بیلبائویی ها با نتیجه ۳-۲ به برتری دست یافتند، هر دیدار بعدی به نوعی جنبه انتقامی برای هر یک از این دو تیم دارد. اهمیت این بازی هیچگاه به جایگاه دو تیم در جدول بستگی ندارد هرچند که باسکی ها در تمام سال های اخیر در برنابئو و حتی زمین خودشان یک بازنده در مقابل کهکشانی های مادریدی بوده اند.


رئال مادرید

رئال مادرید که فصل را خوب شروع نکرده بود، پس از ۵ گله کردن بازل در لیگ قهرمانان، هر پنج بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و حالا اوضاع این تیم از لحاظ روحی بسیار عالیست. کریستیانو رونالدو که در مقابل لودوگورتس از ناحیه تاندون آشیل دچار مصدومیت شده بود به این بازی خواهد رسید و این خبر خوبی برای کارلو آنچلوتی و هواداران رئال است.

رونالدو تا بدینجای فصل، ۱۴ گل به ثمر رسانده که ۱۰ تای آن در لالیگا بوده است.او بدون شک امید اول گلزنی در بازی امشب برای رئال خواهد بود. بنزما نیز پس از نیمکت نشینی در لیگ قهرمانان بار دیگر به نوک خط حمله باز میگردد. او در مقابل لودوگورتس، گل تعیین کننده بازی را به ثمر رساند.

په په پس از ۱۶ روز غیبت به دلیل مصدومیت، بار دیگر همراه راموس، زوج خط دفاعی رئال را تشکیل خواهد داد.کروس و خامس نیز به مکان خود در میانه زمین برمی گردند.

رئال فصل گذشته در زمین خود با نتیجه ۳-۱ اتلتیک را شکست داده بود. اتلتیک بیلبائو ۹ سال است که موفق به شکست دادن رئال در برنابئو نشده است.


اتلتیک بیلبائو

بیلبائو این روزها و هفته ها شرایط خوبی ندارد. آنها پس از حذف کردن ناپولی از لیگ قهرمانان، در ۸ بازی بعدی خود تنها یک بار به پیروزی دست یافته اند(۳-۰ مقابل لوانته). ۵ مساوی و سه شکست حاصل کار شاگردان والورده بوده است.

تیم موفق فصل گذشته، هفته قبل حتی نتوانست تیم ایبار را در سن مامش شکست دهد و هم اکنون با ۴ امتیاز در رده ۱۸ جدول قرار دارد. بیلبائو در بازی امشب، مهاجم ارزشمند خود "آدوریس" را به همراه ندارد. مهاجمی که ۵ گل از ۹ گل اتلتیک را به ثمر رسانده است. بجای او گیلرموی جوان به میدان خواهد رفت.

چشم امید والورده و هواداران اتلتیک در بازی امشب به ایکر مونیائین دوخته شده است. بیلبائو با مشکلات روحی و همچنین فیزیکی عدیده ای دست و پنجه نرم می کند. آنها در شکست ۲-۱ در زمین باته بوریسوف در لیگ قهرمانان، ۶ کیلومتر کمتر از میزبان خود دویدند.

در هر صورت همانطور که آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفته بود این بازی می تواند برای خروج اتلتیک از بحران بهترین فرصت باشد.آیا انها پس از ۹ سال موفق به شکست رئال خواهند شد؟


کد مطلب: 42006
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *