۰
سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۸

تحلیل رفیق سابق احمدی نژاد از قدرت و توان وی برای حضور دوباره در انتخابات

عضو جبهه ایستادگی بر این عقیده است که عده‌ای به دلیل داشتن قدرت و نفوذ در سیستم اجرایی کشور خود را قیم دیگران می‌دانند.
تحلیل رفیق سابق احمدی نژاد از قدرت و توان وی برای حضور دوباره در انتخابات
حسن بیادی دبیر کل جعیت آبادگران جوان ایران، در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار نامه نیوز، با اشاره به ضرورت وحدت تشکل‌ها و طیف‌های فعال در اردوگاه اصولگرایان، گفت: وقتی می‌گوییم وحدت اصولگرایان، باید بدانیم و مشخص کنیم که منظور از اصولگرایان چه کسانی هستند؟ اشخاص یا احزاب، اشخاص حقیقی و یا حقوقی! جریان اصولگرایی تنها یک جریان است و بیش از ۳۰ حزب و گروه اصولگرایی وجود دارد اما هنوز به وحدت نرسیده اند.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به این موضوع که تاکنون بین احزاب اصولگرا هیچ اتفاق و صحبتی مبنی بر وحدت صورت نگرفته است، خاطر نشان کرد: عده ای به دلیل داشتن قدرت و نفوذ در سیستم اجرایی کشور خود را قیم بر دیگران می‌دانند. به هیچ عنوان با قیم مآبی نمی‌توان وحدت را ایجاد کرد. وحدت به یک جریانی نیاز دارد که حداقل ۲۰ عدد از گروه‌های معروف سیاسی کنار هم بنشینند و در مورد آن صحبت و تبادل نظر انجام دهند.

عضو جبهه ایستادگی تصریح کرد: عده ای هستند که هیچگونه عضویتی در حزب و تشکل‌های سیاسی ندارند و حتی فعالیت سیاسی خاصی را دنبال نمی‌کنند ولی به دنبال جریان اصولگرایی هستند، در حالیکه با افکار قبیله ای نمی‌توان به وحدت رسید و فعالیت حزبی انجام داد.

حسن بیادی با تاکید بر اینکه افرادی بدون هیچ زحمتی می‌خواهند خود را جایگزین مرحوم عسگر اولادی و آیت الله مهدوی کنی کنند، گفت: وحدت در میان اصولگرایان زمانی موفق خواهد بود که تبادل نظر و همدلی در میان آن‌ها رخ دهد.

این فعال اصولگرا با اشاره به انتخابات مجلس دهم و ورود دوباره احمدی نژاد به عرصه سیاست، عنوان کرد: آن موقع که احمدی نژادی ها دولت را در اختیار داشتند نتوانستند آن اثر گذاری مثبت را داشته باشند، اکنون نیز که دولت را در اختیار ندارند معتقد هستم نمی‌توانند موفقیتی کسب کنند. نمی‌توان گفت که احمدی نژاد هیچ جایگاهی در سیاست کشور ندارند اما باید بداند که درصد موفقیتی را که متصور است بدست نخواهد آورد.

عضو سابق شورای شهر تهران تصریح کرد: پارلمان‌های ما تا حزبی نشود نمی‌توانند موفق عمل کنند. مجلس شورای اسلامی عملکردی منطقه ای و نه ملی دارد که این را از نوع سوالات نمایندگان و بحث استیضاح‌های مطرح شده می‌توان متوجه شد.
کد مطلب: 42051
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *