۰
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۴
گزارش روز

اسپانسر ليگ برتر؛ مانعي براي تهديد کفاشيان

علي کفاشيان که صدا و سيما را تهديد به ممانعت از ورود دوربين به داخل استاديوم‌ها کرده مطمئنا ابتدا بايد رايزني‌هايش را با اسپانسر اصلي فدراسيون و ليگ برتر را انجام دهد.
اسپانسر ليگ برتر؛ مانعي براي تهديد کفاشيان
ماهیت تهدید کفاشیان علیه صداوسیما یک اشکال بزرگ دارد. اینکه حذف پوشش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر در وهله اول حامیان مالی لیگ را ناخرسند می‌کند. در واقع رسانه تبلیغی آنها، نه جمعیت قلیل حاضر در ورزشگاه‌ها که بینندگان پرشمار تلویزیونی است.

با اين تفاسير و در شرايط فعلي فوتبال قادر به زیر فشار گذاشتن صدا و سیما نخواهد بود. فدراسیون در حال حاضر به دنبال دریافت مبلغی در حدود ۶۰ میلیارد تومان از صدا و سیماست که این خواسته به دلایل مختلف عملیاتی نیست. اما اگر کار به ممانعت از پخش بازی های استقلال و پرسپولیس بکشد؛ آن وقت درآمد چهل و چند میلیاردی آگهی در زمین امسال در معرض خطر قرار می گیرد. چيزي که اسپانسر مطمئنا با آن کنار نخواهد آمد.

شايد تنها راه پيروزي فدراسيون در اين بازي سپردن حق پخش اين مسابقات به جايي غير از صدا و سيما باشد که کفاشيان نيز بارها به آن اشاره کرده است. پخش مسابقات از طريق اپراتورهاي بزرگ تلفن هم يک راه‌حل ويژه است که اين روزها درباره آن صحبت مي‌شود. البته اين مساله احتياج به عمومي شدن موبايل ۳G در همه اپراتورها دارد.
کد مطلب: 42297
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *