۰
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰
هفتمين برد فصل بارسا

بارسلونا 3-0 ايبار،آتش بازي بارسا در 14 دقيقه

بارسلونا لحظاتي پيش موفق شد تا با نتيجه 3-0 و با گل هاي ژاوي،مسي و نيمار، بر ميهمان سختکوشش ايبار غلبه کند.
بارسلونا 3-0 ايبار،آتش بازي بارسا در 14 دقيقه
بارسلونا در هفته هشتم لالیگا، حریف سختکوشی به نام ایبار را پیش رو داشت. تیمی که به تازگی به لالیگا صعود کرده و تا دقیقه ۶۰ نیز مقاومت جانانه ای داشت.

بارسلونا با شش پیروزی در ۷ بازی گذشته خود، آمده بود تا به هفتمین برد خود دست یابد و همچنان فاصله ۴ امتیازی خود با رئال را حفظ کند. بارسا در این بازی بازهم گلی دریافت نکرد و با زدن سه گل در ۱۴ دقیقه، کار ایبار را تمام کرد.

کاتالان ها با آگاهی از برتری ۵ گله رئال در زمین لوانته، بازی را شروع کردند. نمایش این تیم در نیمه اول دور از انتظار بود. هر چند مسی می توانست در یکی دو نوبت دروازه ایبار را باز کند اما تیم میهمان نیز یک فرصت مسلم گلزنی را از دست داد. در پایان این نیمه، هواداران بارسا در نوکمپ، بر علیه بازیکنان این تیم سوت زده و آنها را هو کردند.




نیمه دوم، بارسا بازی را بهتر آغاز کرد اما برای رسیدن به گل، تا دقیقه ۶۰ صبر کرد. در این لحظه، ژاوی روی پاس عالی مسی با ضربه ای دقیق، توپ را از فراز دستان دروازه بان ایبار به گل اول بارسا تبدیل کرد.

در دقیقه ۷۲، نیمار روی سانتر عالی دنی آلوس از راست، با ضربه ای سرضرب و محکم توپ را از زیر دستان دروازه بان ایبار وارد دروازه کرد. بازیکنان ایبار که با دریافت این دو گل، کمی آشفته به نظر می رسیدند، دو دقیقه بعد، گل سوم را هم دریافت کردند.



همکاری عالی مسی و نیمار، گل سوم بارسا را در پی داشت. مسی با سرعت استثنایی خود، پاس نیمار را درون محوطه جریمه با ضربه پای چپ محکم روانه دروازه ایبار کرد که توپ پس از برخورد به تیرک دروازه راهی گل شد.

در دقیقه پایانی بازی نیز مسی در مصافی تک به تک، با ضربه سر توپ را به دستان دروازه بان ایبار کوبید تا بازی با همان نتیجه ۳-۰ به سود کاتالان ها به اتمام برسد.

بارسا هم اکنون با ۲۲ امتیاز،۲۲ گل زده و صفر گل خورده، در صدر جدول قرار دارد.
کد مطلب: 42337
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *