۰
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۳۷
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس :

استيضاح،جلوگيري از ديدگاه انحرافي وزير است

اگر وزارت ارشاد بر ساخت فيلم ايرباس ايراني توسط يک کارگردان آمريکايي پافشاري کند،نمايندگان مجلس از اين اقدام جلوگيري كرده و به راه‌حلي چون استيضاح متوسل خواهند شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جبار کوچکي‌نژاد نماينده مردم رشت با بيان اينکه اقدام وزارت ارشاد در واگذاري امتياز ساخت فيلم حمله به ايرباس ايراني به يک کارگردان آمريکايي بسيار عجيب است، گفت: ساخت فيلم حمله به ايرباس ايراني توسط آمريکايي‌ها تصميم بسيار عجيبي از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است چرا که آمريکايي‌ها با ناو وينسنس هواپيماي ايراني را كه حامل مردم عادي بود مورد حمله قرار داده و تمام سرنشينان آن را به شهادت رساندند و همين امر اعجاب‌آوربودن اين اقدام را اثبات مي‌كند.

وي در ادامه تصريح کرد: نمايندگان مجلس قطعا در برابر اين اقدام وزارت ارشاد ساكت نمي‌نشينند و چنانچه مسئولان اين وزارتخانه به اعتراض نمايندگان توجه نکنند از کميته تحقيق و تفحص خواهيم خواست تا اين مسئله را پيگيري کند.

کوچکي‌نژاد در ادامه افزود: درصورتيكه وزارت ارشاد امتياز ساخت اين فيلم را به كارگردان آمريکايي بدهد به نوعي آمريکا را براي جنايتي که عليه مردم کشورمان کرده تشويق كرده است.

نماينده مردم رشت همچنين تصريح كرد: اگر وزارت ارشاد در اين زمينه قراردادي را امضا کرده سريعا بايد آن را فسخ کند چراكه در غير اينصورت نمايندگان مجلس رأسا نسبت به آن اقدام خواهند كرد.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در پايان خاطرنشان کرد: مجلس براي جلوگيري از ساخت اين فيلم توسط كارگردان آمريکايي از اهرم نظارتي خود استفاده مي‌کند اما اگر وزير ارشاد بر ديدگاه انحرافي خود مبني بر ساخته‌شدن اين فيلم توسط آمريکايي‌ها مُصر باشد نمايندگان ملت به استيضاح متوسل خواهند شد.

گفتني است چندي پيش سعيد اسدي كارگردان سينما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفته بود: من از ۱۷ سال پيش تاكنون به دنبال ساخت فيلمي با موضوع حمله به ايرباس ايراني توسط ناو وينسنس آمريكايي هستم اما حالا به يكباره معاونت سينمايي از "اسكات فرانك" كارگردان آمريكايي خواسته تا درباره اين جنايت فيلم بسازد.
کد مطلب: 4245
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *