۰
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۶
ليورپول 1-2 چلسي

مورينيو بدون اتوبوس آنفيلد را فتح کرد

در حساس ترين ديدار اين هفته ليگ برتر انگليس، چلسي موفق شد با نتيجه 2-1 ليورپول را شکست بدهد.
مورينيو بدون اتوبوس آنفيلد را فتح کرد
تیم های لیورپول و چلسی حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر را در شرایطی برگزار کردند که قرمزهای آنفیلد برای کم کردن فاصله ۱۲ امتیازی خود با چلسی صدرنشین، نیاز واجب به برد داشتند. مورینیو نیز در نشست خبری پیش از بازی عنوان داشته بود که در صورت برتری چلسی و ایجاد فاصله ۱۵ امتیازی با لیورپول، این تیم شانس بسیار کمی برای قهرمانی در این فصل خواهد داشت.

چلسی بازی هفته گذشته خود را ۲-۱ از رنجرز برده بود در حالیکه لیورپول در زمین نیوکاسل ۱-۰ شکست خورده بود. بازی با هجوم های لیورپول آغاز شد و در همان دقیقه ۴ از روی شوت از راه دور "امره جان" که البته با برخورد به تیم کیهیل تغییر مسیر نیز داد به گل اول دست یافت.

مطابق انتظار چلسی برای جبران گل خورده جلو کشید و دقایقی بعد روی ضربه کرنر ارسالی فابرگاس توسط گری کیهیل به گل تساوی دست یافت. روی ضربه ارسالی فابرگاس، کاستا با ضربه سر توپ را به درون محوطه جریمه فرستاد. توپ به ماتیج رسید و ضربه سر این بازیکن را مینیوله برگشت داد. در برگشت، کیهیل توپ را بار دیگر به سمت دروازه لیورپول شلیک کرد و این بار مینیوله مغلوب شد. در این صحنه از تکنولوژی گل برای تشخیص گل شدن توپ استفاده شد. در ادامه نیمه اول هر دو تیم فرصت هایی داشتند که از دست رفت.




نیمه دوم با برتری محسوس چلسی آغاز شد و لیورپول نشانی از تیم منسجم نیمه اول نداشت. سرانجام در دقیقه ۶۷، چلسی مزد برتری خود را گرفت. نفوذ عالی آسپلیکوئتا به درون محوطه جریمه که پیش از آن به راحتی کوتینیو را از پیش رو برداشته بود و پاس رو به عقب او با شوت دقیق کاستا همراه بود تا چلسی به گل دوم دست یابد.

پس از این گل، لیورپول برای جبران گل خورده حملاتی چند روی دروازه چلسی انجام داد که همگی بی حاصل بودند. در یک صحنه نیز آنها معتقد به خطای پنالتی بودند که داور چنین اعتقادی نداشت.

بدین ترتیب چلسی ۲۹ امتیازی شد و جایگاه خود در صدر جدول را محکم تر کرد و لیورپول با همان ۱۴ امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

کد مطلب: 42760
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *