۰
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۴
نماینده مردم سراوان درمجلس شورای اسلامی:

ایران نیازی به سرمایه قطری ها ندارد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس درباره احتمال حضور قطری‌ها در زمین‌های کشاورزی ایران گفت: ایران از نظر سرمایه و تخصص دربخش کشاورزی کمبودی ندارد وفکر نمی کنم به حضور قطری ها که دربحث تحریم ها مقابل ایران قرار گرفتند نیاز داشته باشیم وایران هیچ نیازی به سرمایه قطری ها ندارد .
ایران نیازی به سرمایه قطری ها ندارد

هدایت الله میر مرادزهی درگفت وگو با خانه ملت، افزود: درایران کمبود متخصص و سرمایه نداریم ومشکلات اقتصادی با برنامه ریزی و نظارت قابل حل است.

نماینده مردم سراوان درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که جایگاه ایران بالاتر از آن است که به قطر وابسته باشد اظهار داشت: به عنوان یک ایرانی معتقدم ایران هیچ نیازی به سرمایه قطری ها ندارد و سرمایه گذاری قطری ها درایران توجیهی ندارد .

وی با بیان اینکه ایران می تواند تخصص و سرمایه خود را به قطر صادر کند گفت: اگر حضور قطری ها در راستای گسترش روابط دوستانه وتبادل علوم و فنون جدید باشد ایرادی ندارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در ادامه اظهار داشت: برای حضور سرمایه گذاران خارجی درکشور قانون داریم اما اگر هم درجایی کمبود قانون داشته باشیم قانون جدید وضع خواهیم کرد.

گفتنی است با وجود مشکلات متعددی که در بخش سرمایه‌گذاری و تولید محصولات کشاورزی در کشور وجود دارد و کشاورزان هم از برخی نبود همراهی‌های لازم در مراجع تصمیم‌گیر و اجرایی گله دارند برخی منابع از جذب سرمایه‌گذار خارجی برای بخش کشاورزی بخصوص از کشور همسایه یعنی قطر خبر می‌دهند.

کد مطلب: 435
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *