۰
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲

معرفی داعش در مستندی تلویزیونی

مستند «بازی کثیف» به شکل‌گیری و فعالیت‌های دولت اسلامی عراق و شام یا همان داعش می پردازد.
مستند «بازی کثیف» به شکل‌گیری و فعالیت‌های دولت اسلامی عراق و شام یا همان داعش می پردازد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، مجموعه «بازی کثیف» در سه قسمت با عناوین دشمنان اصلی، جنگ نیابتی و مزدوران وارداتی با محوریت ایجاد داعش و فعالیت های آن روزهای فرد ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود.

در «دشمنان اصلی» به چگونگی طراحی داعش و نقش آن در منطقه در راستای برنامه های آمریکا و اسرائیل پرداخته می‌شود؛ طرحی که به نام اسلام و به کام آمریکا و اسرائیل با دولت اسلامی عراق و شام یا همان داعش عملی شد.

در این مستند سخنرانی ها و مصاحبه هایی در سوریه پخش می شود که به فتواسازی برای گروه های تروریستی تکفیری، هراس از نقش آفرینی های ایران در منطقه و اعتراف سیاستمداران غربی به دست پرورده بودن القاعده برای رسیدن به اهداف شوم آنها مرتبط است.

«بازی کثیف» همچنین تصاویری از دیدار نتانیاهو با زخمی‌های گروه های تروریستی داعش به نمایش می گذارد و اظهارنظرهای افرادی چون روزنامه نگار رژیم صهیونیستی، ایمن الظواهری رهبر شبکه القاعده، شیخ نبیل نعیم موسس سازمان الجهاد مصر و... را روانه آنتن می کند.

یکشنبه اول آذر ساعت ۱۹:۳۰ این قسمت از «بازی کثیف» روی آنتن می رود و قسمت های بعدی در روزهای سه شنبه و پنجشنبه سوم و پنجم آذر در جدول پخش قرار دارد.
کد مطلب: 53272
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *