۰
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۶

اگر رهبران مقاومت افزایش یابند، اسرائیل نابود خواهد شد

رئیس هیئت اعزامی ترکیه به کنفرانس مقاومت اسلامی: برای رسیدن به وحدت جمعی میان مسلمانان لازم است مراقب صحبت‌های خود باشیم که اختلاف برانگیز نباشد و در راه اتحاد شیعه و سنی قدم برداریم. همکاری رهبران مقاومت، تن اسرائیل را به لرزه در می‌آورد و اگر تعداد خود را زیاد کنند اسرائیل نابود خواهد شد
رئیس هیات اعزامی ترکیه به سومین کنفرانس و جشنواره بین المللی مقاومت اسلامی بابیان این مطلب در روز نخست این جشنواره، گفت: اختلاف مذاهب نیرنگ استعمار بر علیه مقاومت است و نتیجه‌ای به جز بردگی اسرائیل ندارد.

رجایی یوردان با تاکید برلزوم کنارگذاشتن اختلاف‌های جزئی میان مذاهب مختلف اسلام مانند شیعه و سنی، اظهار داشت: این اختلاف‌ها فقط ناشی از تفاوت مذهب است و ما در اصل اسلام تفاهم داریم و من از این کنفرانس که در شرایط ویژه‌ای برگزار می‌شود حمایت خود را از تمامی رهبران مقاومت اعلام می‌کنم.

وی با اشاره به تلاش سالیان طولانی رسانه‌های غربی برای تفرقه افکنی در میان مسلمانان، تصریح کرد: مسلمانان جهان باید دست به دست هم دهند و این توطئه‌ها را خنثی کنند.

رئیس هیات اعزامی ترکیه به سومین کنفرانس و جشنواره بین المللی مقاومت اسلامی، افزود: برای رسیدن به وحدت جمعی میان مسلمانان لازم است مراقب صحبت‌های خود باشیم که اختلاف برانگیز نباشد و در راه اتحاد شیعه و سنی قدم برداریم.

وی مقاومت ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه فلسطینیان را موجب سرافرازی تمام مسلمانان دانست و ادامه داد: ملت ترکیه نیز همراه با دیگر مسلمانان، در راه عمل به توصیه امام خمینی (ره) و دفاع از ملت مظلوم فلسطین، روز قدس با شکوهی را پشت سر گذاشت.

یوردان خود را طلبه امام خمینی (ره) دانست و گفت: به ایشان و رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبران جهان اسلام افتخار می‌کنم. سومین اجلاس مقاومت اسلامی با حضور ۱۱ کشور خارجی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مهمان‌سرای عباسی اصفهان در حال برگزاری است و نمایندگان کشورهایی مانند سوریه، لبنان، فلسطین، مصر، تونس، لیبی، بحرین و عربستان سعودی در آن حضور دارند.
کد مطلب: 5735
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *