۰
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۶

«انگشت نگاری» از همۀ زنان عربستانی

المشاری دلیل این امر را اجباری نبودن داشتن شناسنامه و کارت ملی برای زنان دانست و تأکید کرد: این اداره به اشکال مختلف تلاش خواهد کرد تا اثر انگشت همه زنان عربستانی را ثبت کند؛ حتی اگر برخی از آن‌ها برای دریافت کارت ملی جدید ثبت نام نکرده باشند.
العالم: روزنامه الحیات چاپ لندن، امروز (شنبه) به نقل از بندر بن عبدالله المشاری مدیرکل مرکز آمار و اطلاعات عربستان نوشت: این مرکز با چالش بزرگی در زمینه انگشت نگاری از همه زنان آن کشور مواجه است.

به گزارش العالم، المشاری دلیل این امر را اجباری نبودن داشتن شناسنامه و کارت ملی برای زنان دانست و تأکید کرد: این اداره به اشکال مختلف تلاش خواهد کرد تا اثر انگشت همه زنان عربستانی را ثبت کند؛ حتی اگر برخی از آن‌ها برای دریافت کارت ملی جدید ثبت نام نکرده باشند.

این مسئول عربستانی با اشاره به اینکه مرکز مذکور در تعیین هویت شهروندان و از جمله زنان نقش اساسی دارد، خاطر نشان کرد: «اثر انگشت» بهترین روش برای اطمینان از هویت زنان و مردان است و این اقدام، اطمینان از هویت آن‌ها را از طریق دستگاههای کوچک انگشت نگاری در مراکز و ادارات مختلف ممکن خواهد کرد.

المشاری با اشاره فعال شدن سامانه احراز هویت زنان در عربستان، تأکید کرد: این مرکز آماده است تا اطلاعات و خدمات خود را در اختیار ادارات دولتی قرار دهد.


 
کد مطلب: 6036
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *