۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۴۶

دیدار اخضر ابراهیمی با رئیس جمهوری سوریه به فردا موکول شد

در حالی‌که قرار بود،‌ «اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه امروز، جمعه با «بشار اسد» دیدار کند،‌ منابع خبری از تعویق این دیدار به فردا خبر دادند.
 به نقل از خبرگزاری فرانسه، «اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه فردا، شنبه با «بشار اسد»،‌ رئیس جمهوری سوریه دیدار و درباره چالش امنیتی این کشور با وی گفت‌وگو خواهد کرد.

ابراهیمی درحالی فردا به دیدار رئیس جمهوری سوریه خواهد رفت که قرار بود،‌ این دیدار امروز انجام شود.

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه روز گذشته (پنج‌شنبه) از قاهره و مقر اتحادیه عرب وارد دمشق شد تا با برخی مقامات ارشد سوری و در راس آنها بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه دیدار و با آنها درباره طرحش گفت‌وگو کند.

این دیپلمات کارکشته و مجرب الجزایری که جانشین «کوفی عنان» در امور سوریه شده، قرار است در سفر خود به دمشق علاوه با مقامات ارشد سوری با معارضان سوری هم دیدار داشته باشد.

دمشق پیشاپیش اعلام کرده است که با ابراهیمی برای موفقیت طرحش در سوریه همکاری خواهد کرد و تمام توان خود را برای موفقیت این طرح به کار خواهد بست.

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه قرار است، به تهران نیز سفر کند و با مقامات جمهوری اسلامی ایران درباره چالش امنیتی سوریه گفت‌وگو و رایزنی کند.
کد مطلب: 6854
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *