۰
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۶

افزایش صددرصدی قیمت بلیط هواپیما فاجعه است

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای با ابراز نگرانی از قطع ارز دولتی شرکت های هوایی گفت: شرکت های هوایی مسئله قطع ارز دولتی را به طور مکتوب به مجلس گزارش کنند تا کمیسیون در این خصوص جلسات لازم را برای ممانعت از افزایش سرسام آور قیمت بلیط ها انجام دهدچرا که افزایش صددرصدی قیمت بلیط فاجعه است.
مهرداد بائوج لاهوتی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت گفت:بانک مرکزی ماهانه ارزرا با قیمت ۱۲۲۶ تومانی در راستای حمایت از حمل و نقل هوایی به ایرلاین ها اختصاص می داد تا شرکت ها حداقل زیان در نوسانات ارزی را داشته باشند اما اخباری مبنی بر تصمیم بانک مرکزی برای قطع این ارز به گوش رسیده است.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که کمیسیون این مسئله را در دستور کار خود قرار می دهد، افزود: خبر قطع ارز دولتی ایرلاین ها از جانب بانک مرکزی مسئله نگران کننده ای است که در این صورت خطر افزایش سرسام آور قیمت بلیط‌های هواپیما وجود دارد.
بائوج لاهوتی با تاکید بر این که ایرلاین ها و افزایش قیمت بلیط مسئله پراهمیتی برای کمیسیون است، تصریح کرد: ایرلاین ها و خطوط هوایی به خودی خود مشکلات زیادی دارند چه رسد به این که مسائلی از این دست نیز فشارهای اضافی به انها تحمیل کند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: شرکت های هوایی مسئله قطع ارز دولتی را به طور مکتوب به مجلس گزارش کنند تا کمیسیون در این خصوص جلسات لازم را برای ممانعت از افزایش سرسام آور قیمت بلیط ها انجام دهد.
روز چهارشنبه ، رییس انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت و گو با برخی از رسانه ها از ابلاغ بانک مرکزی مبنی بر قطع ارز دولتی ۱۲۲۶ تومان داده است و تاکید کرده در صورت این اتفاق ایرلاین ها تعطیل و یا قیمت بلیط ۱۰۰ درصد افزایش می یابد.
کد مطلب: 7712
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *