کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار تهران:

همه تلاشم کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران است

4 مرداد 1391 ساعت 22:51

شهردار تهران گفت: همه تلاشم در این چند سال این بود که بتوانیم امکانات و تجهیزات را در همه مناطق شهر تهران به ویژه جنوب شهر گسترش بدهیم.


محمدباقر قالیباف شهردار تهران بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در منطقه ۱۹ محله نعمت آباد افزود: امروز می توان به رقم و آمار روندکار و توسعه شهری در جنوب شهر تهران را اعلام کرد زیرا در این مدت در هر شرایط سختی فعالیت های عمرانی را متوقف نکرد ایم.
وی گفت: هرگونه فعالیتی که مربوط به فعالیت های شهرداری تهران شود را باید جوابگو باشیم و تعیین تکلیف کنیم.
شهردار تهران افزود: به هر صورت مکلفیم درخصوص مسائل خدماتی، عمرانی و فضای سبز به ویژه جنوب شهر توجه ویژه ای داشته باشیم و در اولویت کاری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین ناصحی رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران هم در این مراسم گفت: در حال حاضر هیچ مسجدی در شهر تهران وجود ندارد که شهرداری در رابطه با تامین، تجهیز و تعمیر آن ورود پیدا نکرده باشد.
وی با بیان اینکه شهرداری تهران درخصوص احداث و ساخت مساجد در سطح شهر تهران فعالیت های گسترده ای را انجام داده است افزود: در مناطق جنوبی شهر، مسجد به اندازه کافی وجود دارد اما در محدوده مرکزی و شمال شهر شاهد کمبود مسجد هستیم که با مشارکت مردم می توان به میزان کافی دست پیدا کرد.
ناصحی ادامه داد:‌ با توجه به جمعیت ۸ میلیونی شهر تهران و تعداد مساجد به هر نفر تهرانی ۱۵ سانتی متر مسجد می رسد.
وی گفت: به هر صورت ۴۵ باب مسجد در مناطق مختلف شهر تهران در حال ساخت است که ۲۰ مسجد آن به بهره برداری رسیده است و باقی آن تا بهار سال آینده تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد.
تصویر دارد


کد مطلب: 790

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/790/همه-تلاشم-کاهش-فاصله-شمال-جنوب-شهر-تهران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir