۰
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

برنامه جدید شفر برای هواداران استقلال

سرمربی استقلال تهران برنامه جدیدی را برای هواداران تیمش در نظر گرفت. تمرینات بازیکنان استقلال تهران مدتی است به مجموعه ورزشی صنایع دفاع منتقل شده و آبی پوشان برنامه‌های تاکتیکی‌شان در محلی برگزار می‌کنند که بر خلاف زمین شماره دو آزادی امکانات مطلوب تری برای حضور تماشاگران داردسرمربی استقلال تهران برنامه جدیدی را برای هواداران تیمش در نظر گرفت. تمرینات بازیکنان استقلال تهران مدتی است به مجموعه ورزشی صنایع دفاع منتقل شده و آبی پوشان برنامه‌های تاکتیکی‌شان در محلی برگزار می‌کنند که بر خلاف زمین شماره دو آزادی امکانات مطلوب تری برای حضور تماشاگران دارد
سرمربی استقلال تهران برنامه جدیدی را برای هواداران تیمش در نظر گرفت.
تمرینات بازیکنان استقلال تهران مدتی است به مجموعه ورزشی صنایع دفاع منتقل شده و آبی پوشان برنامه‌های تاکتیکی‌شان در محلی برگزار می‌کنند که بر خلاف زمین شماره دو آزادی امکانات مطلوب تری برای حضور تماشاگران دارد.
به گزارش ايلنا، طبق برنامه وینفرد شفر بعد از بازی مقابل سایپا، حضور هواداران در تمرینات استقلال تا پایان فصل به مدت دوجلسه در هر هفته بلامانع است و تماشای تاکتیک‌های آلمانی در مجموعه صنایع دفاع امکان پذیر خواهد بود.
شفر در حالی این تصمیم را اعلام کرده که اغلب جلسات تمرینات استقلالی‌ها پیش از این در مجموعه ورزشی مرحوم حجازی و ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار می‌شد.
کد مطلب: 80563
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *