۰
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۹
معاون سياسي سپاه:

تحريم نفت فرصت ساز است

معاون سياسي سپاه با بيان اينكه "قدرت ايران در پشتيباني از ولايت فقيه، ايمان و باور ديني است كه موجب موفقيت رزمندگان در دوران دفاع مقدس شد"، گفت: ايران با پشتيباني از ولايت فقيه هشت سال در جنگ تمام عيار در برابر همه كشورهاي دنيا به جز سوريه ايستادگي كرد.
 سردار علي اشرف نوري شب گذشته در مسجد موسي‌بن‌جعفر(ع) قزوين اظهار كرد: در دوران دفاع مقدس دشمن به اين جمع‌بندي رسيد كه ادامه جنگ به نفعش نيست زيرا قدرت ايران به تسليحاتش نيست بلكه به اعتماد، ايمان، باور و پشتيباني از ولايت است.

وي با بيان اينكه "دشمني‌ها تمام نشده بلكه دشمن قدرت نرم ايران را نشانه گرفته و سعي در نابودي ريشه ايمان و اعتقاد مردم دارد و از طريق اقتصاد، سياست و تبليغات جلو آمده است"، تصريح كرد: شناخت دشمن در جنگ نرم سخت است، چراكه دشمن هم‌لباس و هم‌شكل خودمان است و روي انديشه و فكر ما به طور پنهاني فعاليت مي‌كند و تاثير مي‌گذارد؛ بنابراين جنگ نرم سخت‌تر از جنگ سخت است.

معاون سياسي سپاه يادآور شد: بعد از دفاع مقدس به بركت خون شهدا و بركت تحريم‌هاي وارده به كشور ما و با اراده راسخ توانستيم در تمامي عرصه‌ها از جمله طب، نجوم، علمي، فرهنگي و نفت به پيشرفتهاي زيادي برسيم.

نوري در پايان، با اشاره به تشديد تحريم‌هاي اقتصادي عليه ايران گفت: تحريم نفت براي ما دو فرصت دارد؛ اول اينكه ذخيره نفت ما ديرتر تمام مي‌شود و دوم اينكه با تبديل نفت به فرآورده‌هاي نفتي و صادر كردن آن با قيمت بالاتر مي‌توانيم پيشرفت اقتصادي داشته باشم. 
کد مطلب: 8403
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *