۰
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰

به دنبال خوشرنگ ترین مدال هستیم

عضو تیم اعزامی پیشکسوتان کیک بوکسینگ ایران به رقابت های جهانی چین گفت: در این مسابقات به دنبال تصاحب بهترین و خوشرنگ ترین مدال هستیم.
محمد سلیمان حشمت
محمد سلیمان حشمت
عضو تیم اعزامی پیشکسوتان کیک بوکسینگ ایران به رقابت های جهانی چین گفت: در این مسابقات به دنبال تصاحب بهترین و خوشرنگ ترین مدال هستیم.
به گزارش "مردم سالاری آنلاینمحمد سلیمان حشمت  ضمن بیان این مطلب افزود: رقابت های کیک بوکسینگ پیشکسوتان جهان، چندی دیگر به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد که امیدوارم بنده و سایر نفرات تیم بتوانیم با دست پر به کشور بازگردیم.
وی درباره وضعیت آمادگی خود اظهار داشت: برای حضور موفق در این‌ مسابقات، تمرینات مستمری را زیر نظر استاد " مجید ملکی " انجام می دهم تا انشاالله با بهترین مدال به کار خود پایان دهم.
قهرمان سابق مسابقات اسپانیا و فرانسه همچنین به شرایط تیم اعزامی اشاره کرد و یادآور شد: با تمرینات خوبی که بچه ها انجام می دهند، وضعیت بسیار مناسبی داریم و همگی برای کسب مدال و تصاحب جام قهرمانی پیشکسوتان جهان راهی چین خواهیم شد.
سلیمان حشمت در پایان، در مورد افتخارات رشته های رزمی برای ورزش کشور و لزوم توجه بیشتر به این ورزش های مدال آور گفت: خوشبختانه ورزشکاران رشته های رزمی در تمامی رویدادهای المپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی، همواره خوش درخشیده اند. البته قهرمانان رزمی و مربیانشان برای تداوم موفقیت های خود، نیازمند حمایت هستند که بنده این مورد را به وضوح در فدراسیون ووشو دیده ام. به عنوان یک مربی و ورزشکار باتجربه، معتقدم فدراسیون ووشو الگویی شایسته و قابل توجه برای بسیاری از فدراسیون هاست که ثمره آن نیز کسب عناوین ارزشمند در سال های اخیر بوده است.
 
کد مطلب: 86604
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *