۰
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۳

سرخپوشان شکست السد را تمرین کردند

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی برگشت مقابل السد قطر در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد.
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی برگشت مقابل السد قطر در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، «حسین کلانی» و «حمید استیلی» دو پیشکسوت پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی حضور یافتند و از نزدیک آخرین تمرین تیم سابق خود را نظاره کردند. آنان با استقبال بازیکنان و کادر فنی این تیم نیز روبه رو شده و با هم به خوش و بش پرداختند.
پیش از شروع تمرین پرسپولیس، «برانکو ایوانکوویچ» دقایقی برای بازیکنانش به صحبت پرداخت. او آخرین توصیه های تاکتیکی اش را برای بازیکنانش بازگو کرد تا آنها با شناخت بیشتری در مقابل السد قطر در زمین حاضر شوند.
سرمربی پرسپولیس نظارت دقیقی بر کارهای تاکتیکی پرسپولیس داشت. مهم ترین دستور تاکتیکی «برانکو» دادن پاس های تحت فشار و سریع بود که او تاکید زیادی داشت بازیکنان با دقت کافی، ضربات خود را بزنند.
در حالی که دقایقی از تمرین پرسپولیس سپری شده بود، ناظرین کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در زمین از امکانات ورزشگاه آزادی بازدید به عمل آوردند.
در روزی که «بوژیدار رادوشویچ» و «ابوالفضل درویش بند» دروازه بان های دوم و سوم پرسپولیس همپای سایر بازیکنان پرسپولیس به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند، «علیرضا بیرواند» زیر نظر «ایگور پانادیچ» به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت. دروازه بان اول تیم ملی در بازی فردا مقابل السد قطر همچون دیدار رفت وظیفه حراست از دروازه پرسپولیس را بر عهده خواهد گرفت.
هواداران پرسپولیس که مشغول تمرین طرح موزاییکی برای بازی با السد بودند، در حرکتی جالب بابت درگذشت مادر «بشار رسن» به این بازیکن تسلیت گفتند که هافبک عراقی پرسپولیس از آنها تشکر کرد.
حضور یک خانم در کنار زمین تمرین پرسولیس عجیب بود که بعد از دقایقی محل تمرین قرمز پوشان تهرانی را ترک کرد.
در حالی که 15 دقیقه از تمرین پرسپولیس پشت سر گذاشته بود، بنا به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا نماینده AFC از خبرنگاران و عکاسان حاضر خواست محل تمرین را ترک کنند.
کد مطلب: 96257
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *