۰
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۵
آريايي نژاد:

مشكلات كمبود دارو ناشي از تحريم‌هاست

يك عضو هيات رئيسه كميسيون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به پرداخت ارز به داروها گفت: تمام موارد در اين خصوص ناشي از تحريم‌هاست كه يكي از راهكارهاي آن توجه به توليد ملي و داخلي است.

» سرویس: سياسي - مجلس
کد خبر: ۹۱۰۷۱۸۱۱۴۷۳
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۳

احمد آريايي‌نژاد با اشاره به بررسي پرداخت ارز به داروها در كميسيون بهداشت با حضور مسئولين مربوطه اظهار كرد: كميسيون بهداشت و درمان مجلس با پرداخت ارز به داروهايي كه مورد نياز اساسي بيماران است موافق است، زيرا درحاليكه اين تحريم‌ها شامل لوازم آرايشي نمي‌شود اما شدت و سخت گيري خود را در مورد داروها اعمال مي‌كند.

وي با بيان اين‌كه تحريم‌هايي كه در حال حاضر اعمال مي‌شود‌ حتي از دوران دفاع مقدس نيز بيش‌تر است، خاطرنشان كرد: يكي از راه‌هايي كه مي تواند به‌عنوان راهكار براي دور زدن از تحريم‌ها بكار رود، توجه و حمايت از توليد داخلي وملي است كه نياز ما را به اين قبيل كشورها كاهش مي دهد.

اين عضو هيات رئيسه كميسيون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان كرد: با توجه به در پيش رو بودن انتخابات رياست جمهوري سال آينده دشمنان سعي دارند با اعمال تحريم‌هاي بيش‌تر موجبات نارضايتي مردم را فراهم كنند.

آريايي نژاد افزود:‌ بنابراين بايد با دستگاه‌هاي اجرايي متولي اين امر كه وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكي يكي از آن‌ها است اقدامات لازم را در اين زمينه در دستور كار خود قرار دهند.
کد مطلب: 9951
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *