۰
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۴

قهرمانی برازنده پرسپولیس است و بس!

شهرام اصغری
آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در لیگ هفتم و 28 اردیبهشت 1387 رقم خورد که بازیکنان و هواداران پرسپولیس تا دقیقه 97 بازی استرس و هیجان زیادی را متحمل شدند.
قهرمانی برازنده پرسپولیس است و بس!
آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در لیگ هفتم و 28 اردیبهشت 1387 رقم خورد که بازیکنان و هواداران پرسپولیس تا دقیقه 97 بازی استرس و هیجان زیادی را متحمل شدند. در لیگ هفتم فیفا شش امتیاز پرسپولیس را کسر کرد تا سرنوشت قهرمانی آن فصل به بازی هفته پایانی مقابل سپاهان گره بخورد. در این بازی با این که محسن خلیلی با ضربه‌ای زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند اما در ادامه حاج صفی نتیجه را مساوی کرد بازی تا ‌پایان 90 دقیقه قانونی ‌هم یک بر یک دنبال می‌شد که با این نتیجه سپاهان اصفهان به عنوان قهرمان لیگ هفتم معرفی می‌شد اما در نیمه دوم سعید مظفری‌زاده 7 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد پرسپولیسی‌ها آرام و قرار نداشتند تا در دقیقه 6+90 محسن خلیلی دوباره با شلیکی سهمگین دروازه سپاهان را با خطر مواجه‌ ساخت تا در ادامه کریم باقری توپ را به سپهر حیدری بفرستد و او یکی از حساس‌ترین گل‌هایش را به ثمر رساند و پرسپولیسی‌ها جشن قهرمانی بگیرند و افشین قطبی و حبیب کاشانی هم از شادمانی در پوست خود نگنجند. حالا پس از گذشت 9 سال از آن قهرمانی پرسپولیس دوباره با اقتدار به جام قهرمانی لیگ برتر حمله کرده است این بار هم با اینکه برخی هواداران استقلال از مسائل داوری دیدارهای پرسپولیس شاکی هستند اما پرسپولیس چهار دیدار دیگر پیش رو دارد و از رقیب نزدیک خود استقلال نیز 11 امتیاز فاصله دارد. پرسپولیس از فصل قبل باثبات مدیریت به آرامش رسید تا برانکو نیز فارغ‌بال تفکراتش را در تیم پیاده کند و این چنین بود که قرمزهای پایتخت با تیمی یکدست و مقتدر امتیازهای خوبی را برای صدرنشینی کسب کردند. در حالیکه رقیبان پرسپولیس از جمله استقلال و سپاهان دچار تغییر و تحولات مدیریتی و مربیگری شدند و از کورس رقابت با پرسپولیس جا ماندند. فراموش نکرده‌ایم استقلال با منصوریان لیگ این فصل را چطور با باخت و مساوی شروع کرد و تا هفته هفتم هیچ بردی در کارنامه‌اش نداشت. به هر صورت قهرمانی مسابقات لیگ برتر 96-95 برازنده تیم پرسپولیس است که بازیکنان ملی‌پوش آماده و خوبی هم در اردو دارد.
با اینکه در کشور ما تیم قهرمان لیگ برتر جایزه نفیس آنچنانی ندارد اما هواداران پرسپولیس به عنوان سرمایه‌های واقعی این تیم برای بالا بردن جام قهرمانی این فصل بیش از حد بی‌تاب بودند. هوادارانی که دیگر نمی‌خواهند طعنه هواداران تیم رقیب را بشنوند که مدام از ده ساله شدن عدم قهرمانی پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر دم می‌زنند و آن را به رخ می‌کشند. همه می‌دانیم قهرمانی در لیگ برتر ایران جایزه آنچنانی ندارد و چند سالی است تیم‌ها بیشتر به فکر کسب سهمیه هستند والا اگر قرار بود به قهرمان لیگ برتر جوایز نفیسی داده شود وضعیت استقلال خوزستان این چنین نبود.
کد مطلب: 68862
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *