۰
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹
رئیس‌جمهوری آمریکا130هزار دلار به یک پورن استار باج داده است

رشوه ترامپ برای رابطه غیراخلاقی

سریال رسوایی‌ها و اتهامات رئیس جمهوری آمریکا به پایه ثابت روزنامه‌ها و نشریات جهان تبدیل شده است.
رشوه ترامپ برای رابطه غیراخلاقی
سریال رسوایی‌ها و اتهامات رئیس جمهوری آمریکا به پایه ثابت روزنامه‌ها و نشریات جهان تبدیل شده است.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، در روزی که اذهان عمومی جامعه جهانی از توهین وقیحانه «دونالدترامپ» با «چاله مستراح» خواندن کشورهای فرستنده مهاجر بود ، پرونده «دستمالی کردن زنان» باردیگر به شدت مورد توجه قرار گرفت. روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ ژورنال می‌گوید یک بازیگر فیلم‌های جنسی یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت گرفت تا درباره رابطه غیراخلاقی با دونالد ترامپ چیزی نگوید.
نیویورک تایمز می‌گوید استفانی کلیفورد (مشهور به استورمی دانیلز) در هفته‌های حساس پیش از برگزاری انتخابات می‌خواسته است که ادعای رابطه غیراخلاقی با ترامپ را در یک برنامه تلویزیونی پرمخاطب و همچنین در یک وبسایت مطرح کند. مجله نیوزویک در تشریح ماجرا نوشته است که رابطه غیراخلاقی این پورن استار با ترامپ در سال 2006 پس از مسابقات گلف مشهور دریاچه تاهو اتفاق افتاده است. نکته حائز اهمیت برای ملانیاترامپ اینجاست که بانوی اول آمریکا در سال 2005 با ترامپ ازدواج کرده است. این پورن استار که دارای پرونده اخلاقی و اعمال خشونت است در حدود 150فیلم غیراخلاقی تاکنون حضور داشته است.
استفانی کلیفورد دومین زنی است که گفته می‌شود انتشار عمومی ادعای رابطه‌اش با آقای ترامپ به ترتیبی با پرداخت پول در آستانه انتخابات متوقف شده است.وال‌استریت ژورنال در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ گزارش کرد که یک شرکت رسانه‌ای حامی آقای ترامپ حق نشر انحصاری ماجرای رابطه جنسی کارن مک‌دوگال، مدل سابق پلی‌بوی، با آقای ترامپ را خریده، اما این ماجرا را منتشر نکرده است.
دونالد ترامپ پیش از این بارها به انجام آزار و اذیت جنسی متهم شده و بسیاری می‌گویند او نگاه تحقیرآمیزی به زنان دارد. انتشار فیلمی از او که می‌گفت به عنوان یک ستاره مشهور می‌تواند هر کاری دلش خواست با زنان انجام دهد، در آستانه برگزاری انتخابات به جنجالی بزرگ تبدیل شد.
مایکل کوهن، وکیل آقای ترامپ، در پاسخ به نیویورک تایمز چیزی درباره پرداخت ۱۳۰ هزار دلار به خانم کلیفورد نگفته، اما هرگونه رابطه جنسی میان او و موکلش را به شدت رد کرده است.
کوهن همچنین بیانیه‌ای با امضای استفانی کلیفورد ارائه کرده که در آن خانم کلیفورد هم رابطه جنسی با آقای ترامپ را تکذیب می‌کند.کاخ سفید هم در اطلاعیه‌ای این ماجرا را تکذیب کرده و آن را «گزارش‌های کهنه و بازیافتی» خوانده است. پیش از این ، کریستین اندرسون که پیش‌تر مدل بوده، در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست آقای ترامپ را متهم کرده که در دهه ۱۹۹۰ در باشگاهی شبانه او را مورد تعرض جنسی قرارداده و «دستمالی» دستمالی کرده است. سامر زروس، یک شرکت‌کننده سابق در برنامه تلویزیونی «اپرنتیس» که دونالد ترامپ میزبانش بوده است، گفته است آقای ترامپ در یک هتل «به شکلی وحشیانه مورد تعرض» قرار داده است.
ترامپ که پایش در رسوایی «راشاگیت» گیر است و تاکنون شاهد بازجویی اطرافیانش توسط قاضی مولر بوده است حالا با اتهام «تعرض جنسی و دستمالی کردن زنان» مواجه شده است. جنبش‌های اعتراضی زنان قربانی تجاوزجنسی که از 2 ماه پیش آغاز شده است و در جریان فستیوال «گلدن کلوپ» به اوج خود رسید تاکنون ده‌ها بازیگر سرشناس ‌هالیوود و حداقل 3 سناتور را قربانی خود کرده است ؛ باید منتظر ماند و دید که آیا ترامپ به جرم «تجاوز» از کاخ سفید اخراج می شود. ورای تمام آنچه که گفته می شود ؛ سلامت روانی رئیس جمهوری آمریکا در نگاه مردم ایالات متحده به شدت زیر سوال رفته که همین رویکرد افکار عمومی فضا را برای عزل ترامپ فراهم می کند.
گزارش : علی ودایع
 
کد مطلب: 80697
برچسب ها: دونالد ترامپ
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *