کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گوشی آیفون هم آتش میگیرد!

11 دی 1397 ساعت 14:01

گزارش‌های جدیدی از آتش گرفتن و منفجر شدن گوشی آیفون ایکس اس مکس منتشر شده که این رخداد جنجال و سروصدای زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت.


گزارش‌های جدیدی از آتش گرفتن و منفجر شدن گوشی آیفون ایکس اس مکس منتشر شده که این رخداد جنجال و سروصدای زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت.
به گزارش ایسنا، با توجه به آنکه کاربران گوشی‌های هوشمند همگی خاطره ناخوشایند و اخبار متعددی که از آتش گرفتن و انفجار گوشی پرچمدار گلکسی نوت 7 سامسونگ را هنوز در یاد و خاطر خود دارند و به گفته بسیاری از آنها ، آتش گرفتن باتری و گوشی موبایل در دستانشان تبدیل به بزرگترین کابوس استفاده آنها از گوشی هوشمند شده است، حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق باری دیگر این بار برای یک محصول آمریکایی برای یک کاربر آمریکایی در ایالت اوهایوی ایالات متحده رخ داده است و جنجال‌های زیادی را به راه انداخته است.
وب‌سایت تک رادار در این خصوص نوشت یکی از کاربران گوشی آیفون ایکس اس مکس که در شهر کلمبوس ایالت اوهایوی ایالات متحده آمریکا سکونت داشته است ، روز گذشته اعلام کرده گوشی آیفون وی که تنها کمتر از یک ماه از خریداری آن می‌گذرد، دچار سوختگی و آتش گرفتگی شده است.
وی که جاش هیلارد نام دارد، در این باره می‌گوید: هنگامی که در حال راه رفتن در خیابان بوده است، متوجه بوی سوختگی می‌شود، وی بالافاصله بعد از استشمام بوی سوختگی گوشی آیفون جدید خود را از جیب عقب شلوار خود خارج می کند و متوجه می شود که از قسمت باتری آن دود خارج شده و بعد از آن نیز دچار سوختگی و آتش گرفتگی می شود.
وی ادامه داد: این اتفاق می‌توانست موجب صدمات جدی جانی برای من بعنوان یک کاربر گوشی آیفون شود و جراحات و خسارات جبران ناپذیری را برای من ایجاد کند که خوشبختانه با تشخیص و اقدام بموقع خودم، این اتفاق نیفتاد اما این مساله چیزی از مسئولیت های شرکت اپل برای پاسخدهی به این اتفاق کم نمی کند و اپل باید در این باره پاسخگو باشد و در صورت نیاز ، به برطرف کردن مشکلات احتمالی مربوطه در گوشی های آیفون بپردازد.
وی همچنین این موضوع را بعد از رسانه‌ای کردن به شرکت اپل نیز اعلام کرده و به نظر می رسد که قرار است اپل به ازای گوشی سوخته و نابود شده وی، یک گوشی آیفون ایکس‌اس مکس جدید به وی بدهد.
این درحالیست که این کاربر آمریکایی اهل ایالت اوهایو بر این باور است که اقدام اپل در واکنش به این اتفاق به هیچ عنوان قابل پذیرش و قانع کننده نیست چراکه وی به دنبال یک شکایت حقوقی علیه این شرکت بزرگ است.


کد مطلب: 100236

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/100236/گوشی-آیفون-هم-آتش-میگیرد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir