کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک بازی و چندین گزارشگر

19 دی 1397 ساعت 15:37

گویا رقابت در بین گزارشگرهای تلویزیون تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حداقل برای گزارش همزمان بازی‌های ایران در جریان است.


گویا رقابت در بین گزارشگرهای تلویزیون تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حداقل برای گزارش همزمان بازی‌های ایران در جریان است.
به گزارش ایسنا، روزنامه شهروند نوشت: «پخش دیدار تیم‌ ملی ایران مقابل یمن از ٢ شبکه تلویزیونی صداوسیما در نوع خود جالب توجه بود. جواد خیابانی و دوستان از شبکه ورزش و محمدرضا احمدی که به امارات سفر کرده، از شبکه سوم سیما این دیدار را گزارش می‌کردند. همچنین تلویزیون‌های اینترنتی هم با گزارش‌های اختصاصی در حال پخش این مسابقه بودند تا یک رقابت شدید و عجیب برای جذب مخاطب شکل بگیرد. شاخص‌ترین گزارشگر در این تلویزیون‌های اینترنتی هم عباس قانع بود که در یکی، ٢سال اخیر به خاطر گزارش‌های عجیب و پرهیجانش شهرت پیدا کرده است.
شاید بی‌حاشیه‌ترین گزارش را از محمدرضا احمدی از طریق شبکه سه شاهد بودیم که با انتقال جو ورزشگاه حس خوبی به مخاطب منتقل می‌کرد، البته در دقایق ابتدایی نیمه دوم قطع ارتباط با ابوظبی باعث شد سیانکی هم بتواند چند دقیقه‌ای روی آنتن برود و این دیدار را تا اتصال دوباره به احمدی گزارش کرد.
جواد خیابانی هم مثل همیشه ادبیات خاص خود را داشت. برنامه فوتبال آسیایی از شبکه ورزش با حضور این مجری قدیمی مثل همیشه باعث جلب توجه می‌شود و حتی برخی از قسمت‌های آن در شبکه‌های مجازی هم زیاد دست به دست می‌شود. خیابانی در بخشی از گزارش خود وقتی دوربین یک نوجوان را روی سکوهای ورزشگاه نشان می‌داد، از آن حرف‌های عجیب خود زد و گفت: «پسر از آن چیپس به ما هم بده، بخوریم!» نوع متفاوت گزارش خیابانی شاید علاقه‌مندان به این گزارشگر را بیننده شبکه ورزش کرده بود.
از سویی در یکی از تلویزیون‌های اینترنتی عباس قانع با هیجان بالا و ادبیات جدید دیدار تیم‌ ملی مقابل یمن را گزارش کرد. این گزارشگر که طرفداران و منتقدان خاص خود را دارد، سعی می‌کرد مثل همیشه از کلمات جدید و غیر عادی در گزارش خود استفاده کند و تا حدودی هم برد تیم‌ ملی را حماسی جلوه دهد. به هر حال گویا این رقابت در بین گزارشگرهای تلویزیون تا پایان رقابت‌ها حداقل برای گزارش همزمان بازی‌های ایران در جریان است.»


کد مطلب: 100774

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/100774/یک-بازی-چندین-گزارشگر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir